کد خبر: ۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در روزهای پایانی سال بویژه در اسفند ماه با افزایش درخواست خدمات شماره گذاری و نقل و انتقال مواجه هستیم و به همین علت ساعت کار مراکز شماره گذاری خودرو افزایش می یابد.
سرهنگ احمد رستمی روز یکشنبه اعلام کرد: پلیس راهور در راستای تکریم ارباب رجوع، ارائه تسهیلات و تسریع خدمات، تمهیدات لازم برای تقویت مراکز تعویض پلاک و همچنین بکارگیری نیروهای مجرب اقدام کرده است.
وی ادامه داد: در مراکز دفاتر خودرویی سراسر کشور، ساعات کار این مراکز بصورت پلکانی از اول تا پایان اسفند ماه افزایش می یابد.
رستمی با بیان اینکه ساعات کار عادی این مراکز از 7 تا 14 است، گفت: در دهه اول اسفند ماه ساعات کار مراکز از 7 تا 14.30 است و تا ساعات 15.30 ارائه خدمات انجام می شود.
معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: همچنین در دهه دوم، در این مراکز از ساعت 7 تا 15.30 دقیقه باز است و ارائه خدمات تا ساعت 17 انجام می شود.
رستمی ادامه داد: در دهه سوم اسفند ماه نیز که اوج تقاضای خدمات شماره گذاری و خدمات پس از آن است، این مراکز از ساعت 7 تا 16 باز بوده و تا ساعت 18.30 دقیقه خدمات ارائه می شود.
به گفته وی، 42 مرکز در تهران و مراکز استان ها و 300 دفتر خدمات خودرویی در شهرستان های سراسر کشور خدمات ارائه می دهند.
رستمی با اشاره به توسعه کیفی این مراکز در سراسر کشور افزود: توسعه مراکز شماره گذاری خودرو در شهرهای شیراز و تبریز در دستور کار است و به محض راه اندازی خدمات لازم به مردم ارائه خواهد کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سامانه شماره گذاری خودرو ملی و کشوری است در تمام مراکز و دفاتر خدماتی خودرو، خدمات مرتبط به وسایل نقیله سبک انجام می شود اما خدمات مرتبط به وسایل سنگین از جمله کامیون و اتوبوس در استان ها و تهران انجام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: