کد خبر: ۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
مشاور جوانان استانداری خراسان رضوی:
مشاور جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه درهای استانداری بر روی جوانان گشوده است، گفت: در حال شکل‌دهی کارگروه تخصصی جوانان در استان هستیم تا بهتر بتوانیم با جوانان به یک مفاهمه مشترک برسیم.
علی رزاقی بهار، مشاور حوزه جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با ایلنا در خصوص برنامه‌ها و اهداف این حوزه گفت: سند بالادستی ما در این حوزه و در دفتر خانواده و بانوان ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده توسط مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید است. در این راستا پس از کار کارشناسی دقیق بندهای ٤ و ٦ ابلاغ به طور مستقیم مرتبط به حوزه جوانان است و ما مشغول برنامه ریزی برای این دو بند هستیم.

رزاقی افزود: به تمام بدنه دولت در استان و نهادهای مردم نهاد مرتبط نامه زدیم و از آن ها درخواست کردیم نمایندگان خودشان در حوزه جوانان با اختیارات کامل معرفی کنند. همچنین از آن ها خواسته شد در بحث ازدواج آسان و موفق و همچنین ترسیم سبک زندگی‌اسلامی و ایرانی و ارتباط جوانان با مساجد طرح ها و برنامه‌های خود را تا پایان مهر ماه سال جاری ارایه کنند.

مشاور جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری تاکید کرد: برنامه ما انجام یک کار عملیاتی و کارشناسی شده است که علاوه بر توجه به حوزه ازدواج و موفقیت آن بتوانیم استان خراسان رضوی را در این امر به عنوان نمونه و پایلوت در کشور معرفی کنیم. برای این امر در حال حاضر در حال شکل‌دهی کارگروه تخصصی جوانان در استان هستیم تا بهتر بتوانیم با جوانان به یک مفاهمه مشترک برسیم و از همه جوانان نخبه، فعال و علاقمند دعوت به همکاری می‌کنیم و اعلام می‌کنیم درهای استانداری بر روی آن ها گشوده است.

وی در ادامه گفت: به هیچ عنوان شایسته نیست در استان و شهر حضرت ثامن الحجج(ع) جغرافیای خانواده به این شدت آسیب پذیر باشد.

رزاقی افزود: با وجود تلاش‌های بسیار دفتر خانواده و بانوان استانداری و مجموعه دولت در سال‌های اخیر به رغم تمام مشکلات و سختی‌های به جا مانده از قبل، کارهای بسیار خوبی خصوصا در خصوص کاهش طلاق در استان صورت گرفته است که باید ادامه یابد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های حاضر در استان خصوصا شهرداری و آستان قدس رضوی بتوانیم کار مهم و اساسی در این دو حوزه مهم و اساسی انجام دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: