کد خبر: ۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
در این خبر ما شما را به دوازده هتل از قدیمی ترین هتل های امریکا آشنا می کنیم و درباره توضیحاتی می آوریم. با هم می بینیم و می خوانیم. و اما مسافرخانه شیر سرخ...
در این خبر ما شما را به دوازده هتل از قدیمی ترین هتل های امریکا آشنا می کنیم و درباره توضیحاتی می آوریم. با هم می بینیم و می خوانیم.

1. مسافرخانه شیر سرخ (Red Lion) (1773)
 
 

مسافرخانه رد لاین (شیر سرخ) بیش از دویست سال در حال سرویس دهی و ارائه خدمات بوده است. درست زمانی که سیلاس پپون (Silas Pepoon)، یک میخانه کوچک با نام شیر سرخ نبش خیابان اصلی شهر جالب استاکبریج در ماساچوست دایر کرد، درب این مسافرخانه برای اولین بار در سال 1773 باز شد. یک سال بعد، مردم شهر برای تحریم اجناس و کالاهای انگلیسی در مسافرخانه سیلاس پپون گرد هم آمدند و نسبت به قوانین عدم تحمل وضع علیه مستعمرات آمریکایی اعتراض کردند و از آن نقطه به بعد این مسافرخانه به یک محل تجمع حیاتی برای مردم محلی تبدیل شد.

مسافرخانه شیر سرخ در سال 1862 توسط آقا و خانم چارلز پلامپ خریداری شد. آنان کلکسیون دارهای اجناس ناب و کمیاب بودند که به خاطر مجموعه تأثیرگذار عتیقه جات مستعمراتی خود، بسیار مشهور و شناخته شده بودند. 

گفتنی است، یک آتش سوزی در سال 1896 ساختمان را نابود کرد، ولی مجموعه ای قابل توجه از کلکسیون ها سالم ماندند و هم اکنون شمار بسیاری از آنها قابل مشاهده هستند. 
افسون انگلستان جدید مسافرخانه رد لاین توسط نورمن راکول (Norman Rockwell) مشهورترین ساکن استاکبریج در نقاشی وی «خیابان اصلی استاکبریج در کریسمس» جاودانه شد؛ نقاشی زیبایی که در موزه نورمن راکول شهر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد. 

2.    مسافرخانه ادمایرال فل (Admiral Fell) (1770)
 
 

فلز پوینت (Fell's Point) تاریخی، بندری در اعماق آب اصلی شهر بالتیمور است. محله نام خود را از خانواده فل یعنی کوئیکرها که از لانکستر انگلستان مهاجرت کرده بودند، گرفته است. (از این روی، خیابان های بریتانیایی جالب محله نام هایی همچون تاماس، لانکستر، شکسپیر و فلیت نام دارد).

در تمام قرون 18 و 19 میلادی، فلز پوینت یک بندر شلوغ بود اما این محله از قرن 19 به بعد کمی ناملایم شد. در پاسخ به حضور ملوان ها، سالن ها و ... ، لنگرگاه (Anchorage) - خانه ای شبانه روزی و مرکز تفریحی که ملوانان می توانستند یک خواب راحت داشته باشند - باز شد. لنگرگاه (Anchorage) بنای مرکزی 7 ساختمانی است که مسافرخانه ادمایرال فل را می سازند. پس از مدتی مسافرخانه ادمایرال فل به عنوان محل خواب و پذیرایی با صبحانه در سال 1985 بازگشایی شد و در سال 1996 به یک هتل 80 اتاقه توسعه یافت و هر اتاق این هتل به نام یکی از افرادی که خود را وقف تاریخ غنی بالتیمور کرده اند ، نامگذاری شده است.

جای تعجب نیست که مسافرخانه ادمایرال فل به خاطر این قدمت طولانی در لیست پر رفت و آمدترین هتل های امریکا قرار گرفته است. این هتل یک تور به نام تور روح به مشتریان خود پیشنهاد می دهد. (مورخ مقیم، بازدیدکنندگان را از میان 7 ساختمانی که هتل را تشکیل می دهند، هدایت می کند و افسانه های گذشته این ساختمان را زنده بیان می کند تا داستان های روح فلز پوینت کمی هم ترس بر وجود بازدیدکنندگان بیندازد).

3. تفرجگاه اومنی هوم استد (The Omni Homestead Resort) (1766)


 
این خاتون بزرگ در کوهستان Allegheny در ایالت ویرجینیا از اواسط قرن 18 از مهمانان خود میزبانی می کند ، دقیقاً از زمانی که به عنوان یک هتل 18 اتاقه توسط کاپیتان توماس بولیت (Captain Thomas Bullitt) بر پا شد. هتل در چند دهه وسعت یافت و توسط چندین مالک دست به دست شد. این هتل 23 مدیر داشته که نام آورترین آنها توماس جفرسون است که سه هفته در چشمه های آب گرم طبیعی تفرجگاه غوطه ور بوده است (هم اکنون استخرهای جفرسون نام گرفته اند).

هتل امروزی برای سرگرم نگاه داشتن بازدیدکنندگان، دارای یک لیست بلند بالایی از فعالیت هاست. ماجراجویی ها در فضای باز شامل ماهی گیری، اسب سواری، قایق سواری ( کایاک ) ، دوچرخه سواری کوهستان و شکار با شاهین در فصول گرم است و در زمستان شامل اسکیت روی یخ و ... می شود. البته استخرهای سر بسته و رو باز در تمام طول سال و نیز یک پارک آبی دو هکتاری با سرسره و یک رود کُندرو در روزهای گرمتر سال برقرار هستند.

4. مسافرخانه بیکمن آرمز و دلاماتر (Beekman Arms and Delamater) (1766)
 
 
 
اگر جمله «جورج واشنگتن اینجا استراحت کرده است» یک نقطه فروش باشد ، شما به دنبال بررسی در Rhinebeck خواهید رفت؛ مسافرخانه بیکمن آرمز و دلاماتر شهر نیویورک جایی است که جورج واشنگتن در واقعیت در آنجا استراحت کرده است. مسافرخانه ای که به عنوان یک پناهگاه برای انقلابیون در هنگام نبرد استقلال امریکا بود. این ملک در سال 1802 به آسا پاتر فروخته و به مرکز زندگی اجتماعی و سیاسی این اجتماع بدل شد و در همین مسافرخانه بود که دو رقیب به نام های آرور بر (Aaron Burr) و الکساندر همیلتون (Alexander Hamilton) به هم فحش و ناسزا دادند و این ناسزاگویی ها به یک دوئل ختم شد؛ دوئلی که مرگ همیلتون را در پی داشت.
 
در سال های بعد ، فرانکلین دلانو روزولت هر 4 کمپین موفق خود را برای فرمانداری و ریاست جمهوری در ایوان جلویی این مسافرخانه برگزار کرد.
برای اینکه قدیمی ترین مکان این مسافرخانه را تجربه کنید ، باید یک اتاق در پله های بالایی بیکمن آرمز رزرو کنید؛ اتاقی که با تغییر ایستگاه آتش نشانی Rhinebeck ساخته شده و بسیار دلرباست.

5. مسافرخانه جان روتلج هاوس (John Rutledge House) (1763)
 
 
 
مسافرخانه جان روتلج هاوس در چارلستون در سال 1763 توسط جان روتلج ، فرماندار کارولینای جنوبی و رئیس دیوان عالی ساخته شده است. روتلج یکی از امضا کنندگان قانون اساسی ایالات متحده امریکاست و حتی برخی از پیش نویس های این سند را در اتاق پذیرایی طبقه دوم همین مسافرخانه نوشته است.

این خانه برای اولین بار در سال 1853 بازسازی و یک شومینه با سنگ مرمر ایتالیایی به آن اضافه و با پارکت های مزین کف پوش شد و در سال 1989 به یک مسافرخانه تغییر حالت داد.
امروزه بازدیدکنندگان در این مکان از وسایل رفاهی مدرن همچون تلویزیون های فلترون ، یخچال و ... بهره مند می شوند و می توانند صبحانه خود را به یک حیاط زیبا ببرند و پس از سیر و سیاحت در چارلستون برای صرف چای عصرانه به هتل بازگردند.

6. هتل ویلیامزبرگ لژ و کلونیال هاوسیز (Williamsburg Lodge and Colonial Houses) (1750)
 
 
 
هتل کلونیال ویلیامزبرگ بزرگترین موزه تاریخ زندگی در جهان است و به وسیله معماری خاص ، مفسران لباس و پوشش و بازآفرینی تاریخی به بازدیدکنندگان طعم زندگی در قرن 18 را می دهد. برای اینکه آغازین روزهای امریکا را تا به روزهای کمال این کشور تجربه کنید ، هتل ویلیامزبرگ لژ و کلونیال هاوسیز محلی ایده آل است. هتل ویلیامزبرگ لژ و کلونیال هاوسیز روی محلی تاریخی بنا نهاده شده است و نمایشی 24 ساعته از بنیان های ایالات متحده را ارائه می دهد.

در این هتل 26 ساختمان با مجموع 75 اتاق در میان بیش از 500 بنای بازسازی شده که شهر را دقیقاً در وسط میخانه ها و فروشگاه های این محله که 300 ساله پایه گذاشته اند، پراکنده شده اند.
 
هر اتاق مهمان در داخل این هتل با وسایل بازسازی شده دوران شومینه های چوب سوز و تخت های تاج دار مبله شده اند و البته این هتل شامل اتاق های نشیمن نیز می شود. در میان سراها، سرای میخانه مارکت اسکوئر و آشپزخانه که مکرراً محل رفت و آمد پاتریک هنری بوده است و نیز سرای منتسب به توماس جفرسون به عنوان یک دانشجوی حقوق و دفتر نیکلاس تایلر که یک بار توسط رئیس جمهور آمریکا جان تایلر گرفته شد، در دسترس هستند.

7. مسافرخانه Kelley House of Martha’s Vineyard (1742)
 
 
 
این مسافرخانه که توسط درختان نارون سرسبز احاطه شده اند ، خانه هایی برای کاپیتان های کشتی های صید نهنگ در قرن 19 بوده اند. کلی هاوس از سال 1742 پذیرای مسافران شهر ادگارتون در جزیره مارتاز وینیارد (Martha's Vineyard) در ایالت ماساچوست بوده است. نام این مسافرخانه بارها تغییر یافت ( نام هایی همچون میخانه مارسی و وینیارد هاوس) تا در سال 1878بسته شد و در سال 1891 به عنوان ویلا با دید دریا و سپس به عنوان مسافرخانه کلی توسط خانم الیزابت کلی و همسرش ویلیام کلی بازگشایی شد.
 
قضات، سیاستمداران، ژنرال ها و سایر افراد مشهور دوران به علت فضای دلربا و دوست داشتنی به این هتل می آمدند تا داستان های بیل کلی را بشوند. حتی پس از مرگ خانم کلی در سال 1907 ، مسافرخانه کلی به عنوان یک مقصد محبوب در مارتاز وینیارد باقی ماند و از آن زمان تاکنون همچنان توسط خانواده کلی اداره می شود.

در این مسافرخانه چهار ساختمان مجزا برای مهمانان وجود دارد و تمام سوئیت ها با کلوچه های گرم و شیر تعریف کردنی در شب ها که در لابی اصلی گاردن هاوس سرو می شود ، همراه هستند. این هتل ویژگی هایی همچون استخر روباز و ... در ماه های تابستان و همچنین دوچرخه های اجاره ای که برای سیاحت سواحل و کوچه های محله عالی هستند  را داراست.

8. هتل مسافرخانه های تاریخی آناپولیس (Historic Inns of Annapolis) (1727)
 
 
 
مسافرخانه های تاریخی آناپولیس شامل سه ساختمان است: مسافرخانه ماریلند (Maryland Inn) محلی که نمایندگان کنگره آمریکا (1783-1784 میلادی) در زمانی که جورج واشنگتون به عنوان فرمانده کل ارتش کانتیننتال استعفا کرد، در آن حضور داشتند و پیمان پاریس را تصویب کردند. ساختمان گاورنر کالورت هاوس (Governor Calvert House) که در اصل متعلق به یک خانواده محلی پرآوازه بود که از سال 1727 تا انقلاب آمریکا در آن زندگی می کردند. ساختمان رابرت جانسون هاوس (Robert Johnson House) که خانه اعضای خانواده جانسون بوده است. خانواده جانسون یکی از خانواده های مطرح شهر و از مقامات رسمی حکومت از سال های 1770 تا سال های 1800 بوده اند.
 
اتاق مهمانان، دارای دید بسیار زیبا از ساختمان مرکز ایالت دارد و شامل وسایل و جزئیات دوره همچون شومینه های تزیینی و اشیای آنتیک و عتیقه می شود. بهتر است برای صرف غذا در رستوران "پیمان پاریس" زمان کافی کنار بگذارید. در این رستوران غذاهای مورد علاقه ماریلند همچون کیک ها ، ماهی راک فیش در محیطی زیبا که یادآور قرن 18 است ، سرو می شوند.

9. مسافرخانه Concord’s Colonial Inn (1716(
 
 
 
کونکورد بیشتر شهرت خود را مدیون نقش محوری اش در تأمین استقلال آمریکاست ( از همین محل بود که در سال 1775 میلادی ، کشاورزان و شبه نظامیان جمع شدند و به دیدار سربازان پیشروی کننده بریتانیایی شتافتند و این سرآغاز نبرد انقلابی بود) در زمان جنگ ، دکتر تیموتی مینوت در قسمت غربی این ساختمان هم زندگی می کرد و هم مشغول به کار بود و هم اکنون این قسمت به رستوران لیبرتی این مسافرخانه تبدیل شده است. در نوزدهم آوریل 1775 میلادی دکتر مینوت درب خانه اش را برای مراقبت از سربازان وظیفه مجروح باز کرد.
وی از اتاق لیبرتی به عنوان یک درمانگاه استفاده کرد و یکی از اتاق های دیگر خود را که هم اکنون اتاق شماره 24 است ، به عنوان اتاق عمل به کار گرفت. ( اتاق 24 هم اکنون برای " رویت اشباح " معروف شده است).
 
در طول زمان و در سال هایی که خانواده وی صاحب این ملک بودند، مهمانان مهمی همچون جی پی مورگان و فرانکلین دی روزولت و هنری دیوید در این مکان اقامت داشتند. علاقه مندان به تاریخ باید اقامت در یکی از این پانزده اتاق اصلی مسافرخانه را انتخاب کنند؛ آن هم به علت اینکه تاریخ این اتاق ها به سال 1716 بازمی گردد.

10. هتل The Buccaneer (1653)
 
 
 
این هتل در جزیره سنت کرویکس (St. Croix) واقع شده است. The Buccaneer با قدمت ترین هتل در حال ارائه خدمت رسانی در ویرجین آیلندز است که البته گذشته ای آشفته را نیز پشت سر گذاشته است. اولین ساختمان محل در سال 1653 توسط چارلز مارتل (یکی از شوالیه های مالت) بنا شد. این هتل به دور از چشمان دزدان دریایی و غارتگرانی که مشغول دزدی در آبهای اطراف جزیره بودند، قرار گرفته بود. این ملک به عنوان یک خانه شکر ، یک مزرعه کتان و یک دامداری مورد استفاده قرار می گرفت تا اینکه خانواده آرم استرانگ در سال 1947 آن را تبدیل به یک مسافرخانه 11 اتاقه با ارائه تمام خدمات کردند.

مهمانان یک گردش دو روزه از سرزمین اصلی داشتند که اغلب با نوشیدنی های خودشان ، مبلمان نقاشی شده، گشت و گذار در ساحل و نیز غذاهای در نظر گرفته شده همراه می شد.
این خانواده همچنان مالک مسافرخانه هستند و اداره آن را به عهده دارند. The Buccaneer امروزه بسیار لوکس تر شده و اتاق مهمانان مشرف به دریای کارائیب بوده و دارای زمین گلف ، چشمه آبگرم و سه ساحل اختصاصی است.

11. هتل El Convento (1651)
 
 
 
نام این هتل از ریشه های تاریخی این مکان به عنوان یک صومعه کرملی گرفته شده است. هتل El Convento یک نمونه پر زرق و برق از معماری مستعمراتی اسپانیولی در قلب شهر تاریخی اولد سان ژوان است. فضاهای عمومی دارای دکور قدیمی و بزرگ هستند و دارای زمین های شطرنجی سیاه و سفید ، درهای چوبی تراشیده شده و مبلمان آنتیک و عتیقه می باشند. مرکز حیاط ، خانه ی یک درخت میوه نیسپرو یک صد ساله است که مانند یک نگهبان بالای سر مشتریانی که در حال نوشیدن قهوه پورتوریکویی در رستوران Patio del Nispero هستند، ایستاده است.

59 اتاق مهمان نیز مانند خانه های رنگین کمانی رنگ محله پر از رنگ و نقش هستند. این اتاق ها دارای پارچه هایی پر حرارت و پویا ، مبلمان های حکاکی شده و کف فرش شده با کاشی های آندلوسی است.
یک استخر بزرگ در پشت بام قرار گرفته که به اقیانوس مشرف شده است و برای آب تنی بعد از گشت و گذار در فروشگاه ها و رستوران های اولد سان ژوان و ... تمام عیار است. پایان روز روی این پشت بام با یک نوشیدنی و تماشای غروب آفتاب کامل می شود.

12. هتل Hilton Santa Fe Historic Plaza (1625)
 
 
 
این هتل در یک ملک 300 ساله قرار دارد و از تمام نقاط محله قابل مشاهده است که در اصل محل اقامت خصوصی پادر رامون ارتیز (Padre Ramon Ortiz) و خانواده وی بوده است. امروزه هتل هیلتون سانتا فه هیتوریک پلازا شامل اتاق های لوکسی است که در درون دیوارهای خشتی مربوط به قرن 17 با سقف دارای تخته های چوب ، آجرهای نمایان ، مبلمان مستعرماتی و یک شومینه کیوای سنتی ساخته شده اند. به علت اینکه این هتل فقط چند قدم از مراکزی همچون موزه جورجیا اوکیفه فاصله دارد ، یک محل اقامت ایده آل برای بازدیدکنندگان سانتا فه (Santa Fe) است.
 
منبع: hotels.about.com 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: