کد خبر: ۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
نسبت‌ها و مقیاس‌های این خودرو دقیقا شبیه لافراری حفظ شده‌اند، اما علامت و آرم تجاری مازراتی روی آن حک شده است.


مقامات و منابع داخلی گروه خودروسازی مازراتی اعلام کرده‌اند که خودروی جدید این گروه صنعتی براساس ابرخودروی هیبریدی لافراری شکل گرفته است. با این وجود مازراتی همچنان در مرحله تصمیم‌گیری و تائید این مراحل است.

مدل جدید مازراتی جانشین معنوی مدل‌های مشهور و موفق MC12 به شمار می‌آید و احتمالا منحصربه فردتر از لافراری محسوب می‌شود. اگرچه سامانه فنی و موتوری این خودرو دقیقا مانند برادر مارانلویی خودش باقی می‌مانند، اما فضای خارجی آن کاملا متفاوت و سفارشی است.


شکل و شمایل مدل‌های آتی مازراتی

با وجود اینکه هنوز تصویر قطعی از این خودرو وجود ندارد، آندریا اورتایل طراح تورینی رندری از این خودرو را منتشر کرده و بر این باور است که مدل‌های جدید این خودرو به این شکل است. اگر تمام جزئیات این خودرو به این شکل تمام شود این خودرو به یک ابراتومبیل افسانه‌ای تبدیل می‌شود.


شکل و شمایل مدل‌های آتی مازراتی

نسبت‌ها و مقیاس‌های این خودرو دقیقا شبیه لافراری حفظ شده‌اند، اما علامت و آرم تجاری مازراتی روی آن حک شده است. جلوی این خودرو یادآور مدل مفهومی "آلفیری" مازراتی نیز هست. نمای جلوی این خودرو کمی پهن‌تر و باریک‌تر شده که حالتی وهم‌ناک و تهاجمی‌تر را تداعی می‌کند.


شکل و شمایل مدل‌های آتی مازراتی

در نمای جانبی تصویر، خودرو به چرخ‌های بزرگ و گلگیرهای یک تکه پهن مزین شده است. موتور V12 این خوودرو در وسط نصب شده است. چهره خودرو در نمای عقب نیز خشن و هوشمند به نظر می‌رسد. انتهای خودرو با چراغ‌های LE، لوله‌های دو قلوی اگزوز، مه‌شکن‌های مرکزی با شکل فرمول 1 و دیفیوزرهای قابل ملاحظه است.


شکل و شمایل مدل‌های آتی مازراتی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: