کد خبر: ۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
انتشار تصویر تمسخرآمیز ظریف در یک مجلس روضه، جنجالی شد
روز گذشته کانال تلگرامی وابسته به یک خبرگزاری ، با انتشار تصویر ظریف در مجلس روضه امام حسین (ع)، نوشت :‌ جایزه صلح نوبل به رپیس جمهور کلمبیا رسید...+گفتم ما کجا و نوبل کجا شما چرا جدی گرفتین. منم چیم کمتر از یاسر عرفات، گورباچف و پرز و بدتر از همه شیرین عبادی بود آخه!
انتشار متن تمسخر آمیز یک خبرگزاری همراه با تصویر ظریف در حین روضه امام حسین، باعث واکنش های مختلفی در فضای مجازی شده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی با ارسال تصویر مذکور به یکدیگر، نسبت به این اقدام غیراخلاقی، واکنش نشان می دهند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ، روز گذشته کانال تلگرامی وابسته به یک خبرگزاری ، با انتشار تصویر ظریف در مجلس روضه امام حسین (ع)، نوشت :‌ «جایزه صلح نوبل به رپیس جمهور کلمبیا رسید...+گفتم ما کجا و نوبل کجا شما چرا جدی گرفتین. منم چیم کمتر از یاسر عرفات، گورباچف و پرز و بدتر از همه شیرین عبادی بود آخه!»

ظریف: آیا این دین است؟ سیاست بازی ما را به کجا کشانده که عزای امام حسین هم بازبچه می شود؟ / وزیر بهداشت: به کجامی‌روید؟


واکنش وزیر بهداشت

این متن اما خیلی زود با واکنش وزیر بهداشت مواجه شد. دکتر هاشمی در کانال خود نوشت:‌

َاَینَ تَذهَبُون (پس به کجامی‌روید؟)
سوره تکویر آیه ٢٦

در جلسات هیئت دولت کنار دکتر ظریف می‌نشینم؛ عکسی که مشاهده می‌فرمایید مربوط به جلسه‌ای در ماه محرم سال گذشته است؛ لحظه‌ای که حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی از مظلومیت حسین ابن علی(ع) می‌گفتند و برادر عزیزم دکتر ظریف آرام می‌گریست.

خداوند عاقبت همه‌ی ما را ختم به‌خیر کند.


ظریف: آیا این دین است؟ سیاست بازی ما را به کجا کشانده که عزای امام حسین هم بازبچه می شود؟ / وزیر بهداشت: به کجامی‌روید؟


 آیا این دین است؟ 

انتشار این تصویر اما با واکنش وزیر خارجه نیز همراه شد. محمد جواد ظریف  در یک درد و دل خصوصی با برخی دوستانش، نسبت به انتشار این تصویر و متن تمسخر آمیز واکنش نشان داد.

ظریف: آیا این دین است؟ سیاست بازی ما را به کجا کشانده که عزای امام حسین هم بازبچه می شود؟ / وزیر بهداشت: به کجا می‌روید؟ + سند

ظریف در این دلنوشته که متن آن در اختیار «انتخاب» قرار گرفته، پرسیده است:  آیا این دین است؟  این تعظیم شعائر اسلامی و سالار شهیدان است؟  سیاست بازی ما را به کجا کشانده که عزای امام حسین هم بازبچه می شود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: