کد خبر: ۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
الکساندر هلب در مصاحبه با رویترز:
الکساندر هلب، ستاره بلاروسی سابق آرسنال و بارسلونا در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد که تصمیمش برای پیوستن به بارسا اشتباه بوده است.
 هلب سال 2005 به آرسنال پیوست و پس از سه فصل حضور در این باشگاه، تصمیم به جدایی و پیوستن به بارسلونا با قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو گرفت. اوضاع برای هلب در بارسا خوب پیش نرفت و او پس از یک سال نیمکت نشینی، از جمع آبی اناری ها جدا و راهی اشتوتگارت شد.
 
 هلب که در 35 سالگی برای باته بوریسوف بازی می کند، در مصاحبه با رویترز گفت:" در آرسنال بهترین روزهای فوتبالم را سپری می کردم و در اوج قرار داشتم. در همان سال اول حضورم در آرسنال به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم اما باختیم. جالب اینکه فینالم با آرسنال را بیشتر از فینال سال 2009 که با بارسا قهرمان شدیم و در آن بازی نکردم به یاد می آورم.
 
به خاطر ترک آرسنال و پیوستن به بارسلونا پشیمانم و فکر می کنم بزرگترین اشتباه زندگی ورزشی من بود. ونگر برای من حکم پدر را داشت و به من اطمینان داشت اما متاسفانه به حرف او گوش نکردم.
بارسلونا باشگاهی بزرگتر از آرسنال بود و به همین دلیل فکر می کردم یک قدم رو به جلو در فوتبالم خواهد بود اما در این تیم هرگز به من اعتماد نشد. البته معتقدم مقصر در درجه اول خودم بودم و باید حرفه ای تر کار می کردم.
 
آن سال ها گواردیولا جوان بود و تازه مربی بارسا شده بود و با وجود اینکه می دانست شرایط خوبی ندارم، با من صحبت نمی کرد. اطمینان دارم که اگر ونگر جای گواردیولا بود، به گونه ای دیگر با من رفتار می کرد.
همچنان معتقدم که اگر از آرسنال جدا نمی شدم، حداقل 5 سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی می کردم."
 
لازم به ذکر است که هلب پس از اشتوتگارت، برای تیم هایی چون ولفسبورگ و بیرمنگام نیز بازی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: