کد خبر: ۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
معاون امور استان‌ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا گفت: برگزاری آموزش‌های اتکایی و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی در رده‌های رییس شعبه و سرپرستان مناطق، پیگیری می‌شود.
 محمود خدادادی که به تازگی با حکم  بیژن صادق، مدیرعامل این شرکت به سمت معاونت امور استان‌ها و توسعه شبکه فروش منصوب شده، برنامه‌های خود را در سه بخش امور شعب، امور نمایندگان و دفتر تحقیقات تشریح کرد.
وی، تدوین برنامه آموزشی برای کارشناسان، معاونان و رییسان شعب در سطوح متناسب و با رویکرد بازاریابی و تکنیک‌های مذاکره هدفمند، پیگیری برگزاری آموزش‌های اتکایی و تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی در رده‌های رییس شعبه و سرپرستان مناطق، پیگیری اخذ مصوبه شیوه‌نامه ارزیابی عملکرد و اصلاح درجه‌بندی شعب و برنامه‌ریزی برای استمرار عملیات وصول مطالبات شعبه‌ها را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در حوزه امور شعب ذکر کرد.

خدادادی، در حوزه امور نمایندگان نیز، پیگیری تعیین تکلیف قراردادهای نمایندگان، بررسی و ساماندهی تابلو نمایندگان و تدوین و اجرای برنامه توسعه همکاری کارگزاران با شرکت بیمه دانا را از برنامه‌های مهم خود دانست.

 
معاون امور استان‌ها و توسعه شبکه فروش، برنامه‌ریزی برای بهینه‌کردن ترکیب نیروی انسانی، نیازسنجی مطالعات کاربردی و هدفمند در راستای سیاست‌های مدیریت شرکت، راه‌های بهبود و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و بررسی تأثیر اضافه کاری و کارانه بر عملکرد پرسنل شرکت را از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در حوزه دفتر تحقیقات ذکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: