کد خبر: ۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
در فصل پاییز این مواد غذایی را مصرف کنیدرضا اصغری روانشناس گفت: مصرف مواد غذایی با طعم های مختلف بر روح، روان و دستگاه گوارشی انسان تاثیر بسزایی دارد.
این روانشناس به مصرف غذاهای تند اشاره کرد و اظهار داشت: انسان هایی که از غذای ادویه دار و تند همانند فلفل، سیر و پیاز استفاده می کنند، از سلول های مغزی و آرامش اعصاب بر خوردارند و مصرف این مواد غذایی باعث کاهش وزن و بیماری هایی مانند آلزایمر، فلبی، عروقی، سرطان، درد مفاصل و چربی در افراد می شود.
وی با بیان اینکه فلفل یک ماده غذایی تند است، ابراز داشت: بعضی افراد به دلیل علاقه زیاد به فلفل هنگام مصرف، به عنوان یک مواد غذایی مناسب نگاه می کنند و به دلیل اینکه فلفل خاصییت هایی مانند میکروب کشی، جلوگیری از فاسد شدن و سرشاز از ویتامین c را است، مصرف آن باعث افزایش ایمنی بدن نسبت به بروز باکتری ها و میکروب ها می شود.
وی درباره تاثیر مواد غذایی بر شخصیت افراد اظهار داشت: علاقه به مصرف مواد غذایی تند، شور، تلخ و شیرین به نوع شخصیت انسان ها بستگی دارد.
این روانشناس درباره شخصیت این افراد اذعان داشت: افرادی که غذاهای تند مصرف می کنند همیشه حس ماجراجویی دارند و علاقه زیادی به وسایل هیجان آور همچون ترن هوایی شهربازی ها دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: