کد خبر: ۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
حق ما باخت نبود
بازیکن گسترش فولاد تبریز گفت: صحبت‌های پرویز مظلومی در یک هفته اخیر تاثیر زیادی روی داوری بازی داشت.
شجاعیان: جوسازی استقلالی‌ها در یک هفته گذشته روی داور اثر گذاشته بود
داریوش شجاعیان، بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در گفتوگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست تیمش برابر استقلال تهران در بازی روز گذشته گفت: بازی خیلی خوب و فکر می‌کنم ما بدشانس بودیم که این بازی را باختیم. در 15 دقیقه اول بازی که کاملاً تیم برتر زمین بودیم و بعد از آن هم خوب بازی کردیم تا زمانی که صاحب پنالتی شدیم. ولی متاسفانه بعد از اینکه پنالتی گل نشد، از لحاظ روحی افت کردیم و بلافاصله هم گل خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم که با بدشانس از دست رفت. البته بعد از اخراج محمد نصرتی یک مقدار حملات ما کمتر شد ولی باز هم برای رسیدن به گل تلاش کردیم که متاسفانه فقط یک بار موفق به گلزنی شدیم. حق ما در این بازی باخت نبود و اگر نتیجه مساوی می‌شد عادلانه‌تر بود. به هر حال این بازی گذشت و باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم که این باخت را جبران کنیم.

شجاعیان همچنین راجع به داوری این بازی نیز عنوان کرد: به نظر من جوسازی استقلالی‌ها در یک هفته اخیر مخصوصاً صحبت‌های آقای مظلومی، روی داور اثر گذاشته بود و همه دیدند که در چند صحنه واقعاً‌ داور به ضرر ما سوت زد. مخصوصاً روی صحنه پنالتی و توپی که به من رسید و داور به اشتباه آفساید گرفت. اشتباهات داوری همیشه و برای همه تیم‌ها هست. اما دیروز خیلی به ضرر ما بود و این اشتباهات در نتیجه اثرگذار بود.

وی در پایان در مورد استقبال خوب هواداران استقلال از این بازی و تاثیر این مساله روی روند بازی گسترش فولاد گفت: نحوه بازی تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی به شکلی است که هرچه تماشاگر بیشتری در ورزشگاه باشد، ما بهتر بازی می‌کنیم. ضمن اینکه بازیکنان باتجربه‌ای هم در تیم هستند که تحت تاثیر جو استادیوم قرار نمی‌گیرند. جو ورزشگاه در بازی دیروز کاملاً به سود استقلال بود، اما واقعاً تاثیری روی تیم ما نداشت و حتی ما در مواقعی از بازی خیلی بهتر از استقلال هم بازی کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: