کد خبر: ۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
معصومه ابتکار اعلام کرد که از یک خبرگزاری به دلیل ایراد «اتهامات کذب» اقتصادی علیه خود و مادرش شکایت می‌کند.
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اتهامات اقتصادی یکی از خبرگزاری‌ها علیه خود و مادرش، اعلام کرد: اینجانب نه به عنوان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نه در موضوعات مرتبط با محیط زیست کشور، بلکه به عنوان معصومه ابتکار و در بحث اتهامات اقتصادی از این خبرگزاری و رسانه‌هایی که زنجیره و دنباله آن هستند به مراجع قضایی شکایت می‌کنم و از ایشان تقاضا دارم برای حفظ اخلاق و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دستور دهند تا به وضعیت رسانه‌هایی که سالهاست در کشور خبر را با دروغ و تهمت در آمیخته‌اند، رسیدگی شود.

معصومه ابتکار در جدیدترین پست تلگرامی‌اش نوشت: برخوردهای مغرضانه و ادعاهای کذب یک خبرگزاری و رسانه‌های زنجیره‌ای آن با نزدیک شدن به زمان انتخابات به طور تصاعدی اوج می‌گیرد.

در حالی که مقابله با تخلفات اداری به طور جدی و بی‌اغماض در سازمان حفاظت محیط زیست دنبال می‌شود، این خبرگزاری که در دو دولت قبلی در مقابل تخلفات صدها برابری موارد کنونی، سکوت اختیار می‌کرد، دست به خبرسازی‌های کذب و نشر اکاذیب می‌زند.

این خبرگزاری پس از اتهامات بی پایه دیروز به مادرم که پاسخ آن را دریافت کرد، امروز یکشنبه چهارم مهر نیز با انتشار یک خبر و تصاویری از مدارک شهرداری منطقه یک، ادعایی را مطرح کرده که مربوط به سال‌ها قبل بوده و هیچ نام و امضایی از اینجانب در آن موجود نیست و در انبوه خطوط آن نیز اتفاق خاص و غیر معمولی رخ نداده است.

اما کیست که نداند مخاطب فقط اتهامات کذب در متن بالا را می‌خواند و حوصله ای برای دقت بر چندین صفحه ریز و درهم زیر آن ندارد.

دروغ این رسانه  تا جایی پیش می‌رود که تاسیس بنیاد زینب کبری در سال 1358 را به اینجانب که در آن زمان 19 سال داشتم و یک دانشجو بودم، نسبت داده و می‌نویسد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست خیریه بنیاد زینب را به نام مادرش ثبت کرد تا خودش در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه دهد!!! چنین اکاذیبی البته از طرف این بنگاه خبرپراکنی و رسانه‌های همسوی آن جدید نبوده و سال‌هاست علیه اینجانب و خانواده‌ام دست به نشر صفحات متعددی از این دست زده اند که هیچکدام هم به عنوان خلاف در محاکم قضایی نه تنها ثابت نشد، بلکه ارزش طرح و شکایت هم نداشت.

ابتکار در ادامه نوشت: خدا را شاکرم که مادرم بانو فاطمه برزگر و بنیاد زینب کبری (س) نزد مردم با آبرو و مورد اعتماد سطوح وسیعی از شهروندان به واسطه خدمات نزدیک به چهار دهه ای خود در چندین شهر و نیز مناطق محروم هستند. اما سیاه دلان به یتیمان نیز رحم نمی کنند و برای رسیدن به مقاصد سیاسی، می خواهند با آبروی خیریه ای بازی کنند که هزاران کودک یتیم را در 37 سال گذشته حمایت و سرپرستی کرده است.

بنابراین اینجانب نه به عنوان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نه در موضوعات مرتبط با محیط زیست کشور، بلکه به عنوان معصومه ابتکار و در بحث اتهامات اقتصادی از این خبرگزاری و رسانه‌هایی که زنجیره و دنباله آن هستند به مراجع قضایی شکایت می‌کنم و از ایشان تقاضا دارم برای حفظ اخلاق و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دستور دهند تا به وضعیت رسانه هایی که سالهاست در کشور خبر را با دروغ و تهمت در آمیخته اند رسیدگی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: