کد خبر: ۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
لوکس‌ترین هتل کره شمالی با وجود 6 ستاره بودنش در پایگاه اینترنتی «تریپ ادوایزر» به شدت مورد انتقاد گردشگران قرار گرفته است.


به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل نوشت: ده‌ها گردشگر عصبانی تنها هتل 6 ستاره کره شمالی را به خاطر داشتن شرایط «شبه‌زندان» سخت مورد انتقاد قرار داده‌اند.

در صفحه مربوط به هتل «ریانگ گانگِ» پیونگ یانگ - که محلی‌ها آن را یک ساختمان درجه یک توصیف می‌کنند - در پایگاه اینترنتی تریپ ادوایزر، 31 نقد نوشته شده که غالب آن‌ها انتقاد جدی بوده است.

گردشگران کره شمالی اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس دیگر در این کشور را داشته باشند، تقریبا گزینه‌ای ندارند چراکه تنها هتل دیگر لوکس این کشور هتل ریوگ یونگِ کیم جونگ اون است که همچنان پس از گذشت 29 سال از آغاز پروژه افتتاح نشده است.

سایمون رایدر در ماه مه سال 2012 میلادی در هتل ریانگ گانگ اقامت داشت. او می‌نویسد: «تخت‌ها آنقدر سفت هستند که فکر کردم خوابیدن روی زمین برایم راحت‌تر باشد... سیفون دستشویی را کشیدم و آب روی پایم پاشید..»

یکی گردشگر اهل آفریقای جنوبی نیز نوشت: «هتل کلاسیک به سبک شوروی، تاریک و نورپردازی افتضاح، تخت‌هایی به سختیِ سنگ، غذای مزخرف، آب گرم هم همیشه نیست ... تازه این‌ها موارد خوب آن هتل بودند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: