کد خبر: ۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
علیرضا فغانی در مجموع 58 بار برای هر دو تیم قضاوت کرده است که از این بین، تنها دو بازی سهم دربی پایتخت بوده است.

بعد از قضاوت خوب علیرضا فغانی و دستیارانش در فینال مسابقات فوتبال المپیک 2016 ریو، به نظر می‌رسید که دپارتمان داوری ایران گزینه‌ای بهتر از او برای قضاوت دربی هشتاد و سوم پایتخت نداشته باشد. انتخابی که بر خلاف دربی‌های گذشته که مسئولان دو تیم قبل از بازی اعتراضی به داور و روند انتخاب آن نداشتند. این بار هیچ یک از مسئولان دو تیم به انتخاب فغانی اعتراض نکردند و به نوعی به انتخاب دپارتمان داوری احترام گذاشتند.

آمار قضاوت‌های فغانی برای استقلال/ فغانی برای استقلال پنالتی نمی‌گیرد!

15 برد، 8مساوی و 4 باخت سهم استقلال از 27 بازی است که علیرضا فغانی طی ادوار هفتم تا پانزدهم لیگ برتر برای استقلال قضاوت کرده است. او در این 27 بازی تا به حال پنالتی به سود استقلال نگرفته است و نکته جالب اینجاست که به جز سپاهان، برای حریفان دیگر استقلال نیز نقطه پنالتی را نشان نداده است. او تا به حال شش مرتبه بازیکنی از استقلال را اخراج کرده است و پنج کارت قرمز هم به رقیب این تیم نشان داده است.

آمار قضاوت‌های فغانی برای سرخپوشان پایتخت/ هر 215 دقیقه یک کارت!

علیرضا فغانی 31 بار مسابقات پرسپولیس را در لیگ برتر قضاوت کرده است که قرمزها در بازی‌های یادشده به 11 پیروزی و 13 تساوی دست پیدا کرده‌اند و تنها 7 مرتبه رنگ شکست را دیده‌اند. طی 31 دیداری که علیرضا فغانی برای پرسپولیس سوت زده، 9 مرتبه سهم قرمزپوشان دریافت کارت قرمز از این داور بوده است و درمقابل 4 مرتبه رقبا با کارت قرمز او روبه‌رو شده‌اند. پرسپولیسی‌ها به‌طور متوسط در هر 215 دقیقه یک مرتبه کارت زرد و قرمز فغانی را جلوی چشم خود دیده‌اند.

 

آمار قضاوت‌های فغانی در دربی/ داور دربی ایمون زاید!

از 58 قضاوت فغانی برای استقلال و پرسپولیس، 2 بازی سهم دربی پایتخت بوده است که یکی از آنها دربی معروف لیگ یازدهم بود که پرسپولیس با نتیجه سه بر دو و با گل‌های ایمون زاید استقلال را شکست داد. دربی بعدی به لیگ سیزدهم باز می‌گردد که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: