کد خبر: ۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
با انتشار تصاویری وحشتناک از پسری با بیماری عجیب چشم هایش، گزارشگران از خانواده این پسر گزارشی دردناک و عجیب را تهیه کردند.




 یک پسر 4 ساله به نام ساگار دورجی اهل لخیمپور در ایالت شرقی هند آسام  به تازگی دچار یک شرایط بسیار ترسناک شده است. پدر و مادر این پسر بچه حیران زده از وضعیت پسرشان هستند.

مادر او در این گزارش این چنین گفت: از سه ماه قبل چشم ها پسرم شروع به تورم و سوزش کرد و ناگهان پس از چند روز از چشمهایش خون جاری شد و اینک به چنین روزی افتاده است.

این پسر بچه نگون بخت شرایط جسمی بدی دارد و خون به صورت لخته در چشم و گوش او بسته می شود و خشک می شود.

این پسر دومین فرد جهان پس از دختر 17 ساله ای است که از چشم و گوش او نیز خون می آید!

طی خبرهایی که از کشور هند منتشر می شود بیشترین کشوری است که عجیب ترین فرزندان و تولد ها را دارند. و بنا به شرایط نا مناسب اقتصادی مردم این کشور بسیاری از خانواده ها شرایط و توان مالی درمان این گونه بیماری های عجیب و غریب را ندارند .

همانند پدر و مادر ساگار که به دلیل عدم توان مالی نمی توانند به راحتی پسرشان را درمان کنند. تصاویری وحشتناک از شرایط عجیب و چشم های ترسناک این پسر را در بخش زیر مشاهده کنید.

دختری به نام مارنی هارومی اهل انگلستان که از سال 2013 ناخود آگاه متوجه شد از چشم، گوش و زیر ناخن هایش خون جاری می شود به پزشکان متعددی مراجعه کرد و پس از انجام کلیه آزمایشات مربوطه هیچ دلیل خاصی برای این بیماری دختر پیدا نکردند.

پزشکان مات و مبهوت از علت بیماری این دختر .

کاترین 43 ساله مادر مارنی در گفتگویی با خبرنگاران این چنین گفت : که دخترم اولین بار در ماه جولای وحشت زده از خواب بیدار شد که از چشمانم خون میریزد و همین طور از گوش و ناخن هایش !! از آن روز هر 5 روز یکبار چنین اتفاق وحشتناکی برای دخترم می افتد با جود رژیم های غذایی و داروهای توصیه شده پزشکان دخترم هیچ تغییری در روند بهبود این بیماری مشاهده نکرد.

پزشکان انگلستان از این بیماری گیج کننده دست بردار نیستنند و همچنان تحقیق می کنند علت عجیب ترین بیماری که این دختر به آن مبتلا شده چیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: