کد خبر: ۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
رئیس سازمان نظام وظیفه کشور:
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: کارت های قدیمی پایان خدمت سربازی از درجه اعتبار ساقط شده است براین اساس افرادی که به ارایه کارت ها در موارد لازم نیاز دارند باید نسبت به تعویض و دریافت کارت هوشمند پایان خدمت اقدام کنند.
سردار سیدحمید صدرالسادات روز یکشنبه با اشاره به صدور کارت های هوشمند پایان خدمت که از حدود پنج سال گذشته انجام شده است، افزود: افرادی که به هر دلیلی نیاز دارند تا کارت های پایان خدمت خود را ارایه دهند باید نسبت به تعویض آن و دریافت کارت های هوشمند پایان خدمت اقدام کنند.
وی ادامه داد: این کارت ها هوشمند بوده و از ایمنی و حفاظتی مورد تایید است.
صدرالسادات با بیان اینکه این کارت ها در اندازه خاصی صادر می شود، گفت: کارت های هوشمند پایان خدمت دارای لایه های ایمنی بسیاری هستند براین اساس امکان جعل آن ها وجود ندارد.
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی اضافه کرد: اندازه کارت ها استاندارد بوده و همانند کارت های بانکی طراحی شده است.
سردار صدرالسادات اضافه کرد: اطلاعاتی روی کارت قابل رویت نیست چرا که این اطلاعات به صورت الکترونیکی در کارت درج شده و چنانچه نیاز باشد اطلاعات جدیدی به این کارت اضافه شود، از طریق سیستم های الکترونیکی به کارت اضافه می شود و دیگر نیازی به تعویض کارت وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: