کد خبر: ۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
صدیقی:
خطیب نماز جمعه تهران گفت:به کسانی که هم‌صدا با دشمنان به شورای نگهبان حمله می‌کنند می‌گویم که اعتبار شما از کجاست؟ آیا اعتبار شما از جبرئیل است و جبرئیل به شما نازل شده یا از قانون؟ این کار به ضرر قانونی بودن شماست.

آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، در سخنانی با اشاره به انتخابات 7 اسفند گفت: انتخابات در سه مرحله بسیار اهمیت دارد که یکی از مراحل حساس آن حضور مردم است. مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای در ادامه حیات سیاسی‌شان تاکید می‌کنند و نشان می‌دهند که در تعیین سرنوشت‌شان دخالت دارند.

اهم اظهارات خطیب نماز جمعه این هفته تهران را در ادامه می خوانید: 

** ما با حضورمان در انتخابات می‌توانیم دینمان را حفظ کنیم. آمدن پای صندوق‌های رای اعلان این است که ما همچنان مومن به انقلاب، امام، شهدا و اجرای اسلام و عدالت و امر مساکین، فقرا و پابرهنه‌ها هستیم. ما این عدالت را باید به عدل جهانی برسانیم و در این مسیر نیز از پای ننشینیم.

**اگر حضور مومن و وفاداران به راه امام در انتخابات قوی باشد می‌توانیم شاهد یک مجلس قوی، کارآمد و وفادار به انقلاب و دلسوز پابرهنه‌ها و توده‌های پایین جامعه از نظر اقتصادی باشیم.

**اگر خدا خمس و زکات را واجب کرده یکی از جهاتش این است که ثروت یک‌جا جمع نشود. اینکه کسی یک قدرت را داشته باشد درست نیست و نباید اینطور باشد و جریان قدرت بگردد، البته در مورد ولایت فقیه اینطور نیست زیرا او عقل مردم است و باید برای کل جامعه تصمیم‌گیری کند.

**من به مردم اعتماد الهی دارم و مردم را امین و امام زمانی‌،‌ انقلابی و حزب‌اللهی می‌دانم و کسانی که خلاف این مردم هستند بسیار نیستند و در روزنامه‌های خاصی گنده می‌شوند و در فضای مجازی به آنها پرداخته می‌شود و باد می‌کنند. مردم به ولایت رای داده‌اند، مردم تا آخر حیاتشان با ولایت نفس می‌کشند و آن را به ارث برده‌اند.

**برخی ازابتدای انقلاب در موقعیت‌های مختلف بودند و گردن‌کلفت شدند. عناصر جدید که در انتخابات وارد شده‌اند ابتکارات جدید با خودشان می‌آورند که باید به این عناصر توجه شود.

** دشمن بعد از اینکه از حضور مردم در پای صندوق‌های رای نا امید شد برای اولین بار در رسانه‌های بیگانه می‌گویند که همه باید در پای صندوق‌های رای حضور یابند، اما آنها پایگاه شورای نگهبان را دائما تخریب می‌کنند.

**دشمنان از ابتدای تاسیس نهاد شورای نگهبان هجمه‌هایی را وارد کرده و می‌کنند به طوریکه مطالبی که رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی فرمودند به خوبی مسیر را روشن می‌کند که اینها از روی انحراف است و آنها می‌خواهند مجلس آینده را بی‌اعتبار کنند.

** رای و قلب مردم همواره از نهاد شورای نگهبان حمایت می‌کند. امام از شورای نگهبان حمایت کرده است، مردم در مورد شما که به شورای نگهبان حمله می‌کنید چه قضاوتی کنند و چه بگویند؟ اینها می‌خواهند متدینین را به عنوان عناصری تندرو معرفی کنند. از یک طرف انگلیس خط می‌دهد و یک طرف نایب امام زمان راه را نشان می‌دهد.مردم بینی انگلیس را با حضور در پای صندوق‌های رای به خاک خواهند مالید. 

** برخی با تخریب شورای نگهبان می‌خواهند پروبال ولایت را بچینند. آنها که به شورای نگهبان حمله می‌کنند اعتبار خود را از کجا گرفته‌اند؟ معلوم می‌شود اینها نظام را قبول ندارند؛ این پررویی، بی‌حیایی، جسارت و حماقتی که آمریکا و انگلیس همانند جریان فتنه علیه شورای نگهبان وارد کرد‌ه‌اند امروز هم می‌گویند که مردم به استوانه‌های نظام که با ولایت بوده و از آبرو و حیثیت‌شان گذشته‌اند رای ندهند.

**مردم به کسانی‌ که انگلیس می‌گوید رای دهید رای نمی‌دهند و به کسانی رای می‌دهند که انگلیس می‌گوید رای ندهید.

** امام زمان چشم خداست و هوای مردم را دارد و می‌بیند که مردم با این خون شهدا، انقلاب و شجره طیبه چه می‌کنند.

** اگر به آخرت ایمان داشته باشیم تحت تاثیر هیجانات حزبی و گروهی نشده و تحت تاثیر آمریکا و ایادیش قرار نمی‌گیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: