کد خبر: ۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، در اولین انتصاب خود عبدالکریم پهلوانی را به سمت معاونت طرح‌های این هلدینگ منصوب می‌کند.
عبدالکریم پهلوانی، متولد ۱۳۵۳ و دارای دکترای مدیریت، یکی از مدیران جوان صنعت پتروشیمی است که ریاست مرکز توسعه مدیریت پروژه صنایع پتروشیمی را برعهده داشته است.
پیوندی در بخشی از حکم خود خطاب به پهلوانی خواستار توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بهره گیری حداکثری از توانمندی های داخلی،بررسی روش اجرایی و الزامات فنی و قراردادی اجرای طرح ها،توجه به مسئولیت اجتماعی و رصد وضعیت اجتماعی و فرهنگی مناطق پیرامونی طرح ها شده است.
مشاور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی،مدیر طرح های هلدینگ نکو، معاون اجرایی شرکت ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی، مجری افزون بر 25 پروژه تحقیقاتی و مبدع جایزه تعالی پتروشیمی در زمره فعالیتها و اقداماتی است که در پیشینه این مدیر جوان و از خانواده ایثارگری کشور ثبت و ضبط شده است.. 
تاپیکو با دراختيار داشتن ۳۲ شركت مديريتي و وابسته اصلي در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، صنایع لاستيك و سلولزي، سهم قابل توجهي در توليد و اشتغال كشور دارد. هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و پانصد نفر به‌طور مستقیم در مجموعه شرکت‌های عضو هلدینگ تاپیکو مشغول به کار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: