کد خبر: ۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
کاروان ورزشی ایران در مراسم اختتامیه المپیک شرکت نکرد از همین رو یک جوان 22 ساله کانادایی از نیروهای داوطلب برگزاری المپیک، مسئول حمل پرچم ایران در این مراسم شد.


یک جوان 22 ساله کانادایی پرچمدار ایران در مراسم اختتامیه المپیک ریو شد.

 وب سایت خبری "سی بی سی " کانادا با اشاره به این خبر نوشت " کام گالیندو " جوان 22 ساله از همیلتون کانادا در مراسم اختتامیه المپیک ریو با توجه به عدم شرکت ایران در مراسم اختتامیه، ماموریت حمل پرچم ایران در این مراسم را بر عهده گرفت.

این جوان کانادایی از نیروهای داوطلب کمک به برگزاری المپیک ریو بوده است که در جریان مسابقات المپیک به عنوان نیروی داوطلب کمک به کاروان ورزشی ایران فعالیت می کرد.

او با اعلام این خبر در صفحه توییتر خود اعلام کرد از این که مسئول حمل پرچم ایران در مراسم اختتامیه المپیک ریو است، هیجان زده است. او در جریان مراسم اختتامیه چند عکس نیز از خود گرفته و در شبکه های اجتماعی انتشار داده است.

کاروان ورزشی ایران پس از اتمام مسابقات المپیک علاقه ای به حضور در مراسم اختتامیه نداشته است. بر اساس گزارش ها مراسم اختتامیه المپیک ریو حتی از مراسم افتتاحیه آن جذاب تر و باشکوه تر بوده است.

کام گالیندو دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه " مک مستر" در شهر همیلتون کاناداست. او در جریان بازی های 2015 "پان آمریکن " در همیلتون کانادا نیز به عنوان یک نیروی داوطلب به برگزاری این بازی ها کمک کرده است.

او اصالتا کلمبیایی است و علاوه بر انگلیسی ، به زبان های اسپانیولی و فرانسه نیز مسلط است.

او که در 18 روز گذشته با اعضای کاروان ورزشی ایران در ریو سروکار داشته است ، ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک را انسان هایی فوق العاده توصیف کرده است. این جوان داوطلب در زمینه تدارکات، عملیات و پشتیبانی از کاروان المپیکی ایران در ریو خدمت می کرد.

او وقت گذراندن با کاروان ورزشی ایران در المپیک را یک تجربه فوق العاده خواند و از اینکه اعضای کاروان ورزشی ایران این تجربه تکرار نشدنی را در اختیار او گذاشته اند سپاسگزاری کرد.

او تنها ساعاتی پیش از برگزاری مراسم اختتامیه اطلاع یافته است که باید ماموریت حمل پرچم ایران را بر عهده بگیرد. با وجودی که به گفته خودش سر درد داشته و هوا بارانی بوده اما تجربه حمل پرچم در مراسم اختتامیه برای او بسیار هیجان برانگیز و یا شاید تکرار ناپذیر بوده است و به همین خاطر سریعا موهایش را ژل زده و خود را تمیز و مرتب به مراسم اختتامیه رسانده است.

گالیندو گفته است میله های پرچم از آهن بود و به همین خاطر حمل آنها در طول مراسم بسیار سخت بوده و دستش از سنگینی میله بی حس شده است. از سوی دیگر به دلیل بارش باران وزن و خیس شدن پرچم وزن آن حتی بیشتر هم شده است.

این جوان کانادایی گفته است که در طول مراسم بسیار مراقب پرچم ایران بوده تا به دلیل سنگینی میله از دستش نیفتد.

تجربه هیجان انگیز حمل پرچم ایران در اختتامیه المپیک از زبان جوان 22 ساله کانادایی(+عکس)

تجربه هیجان انگیز حمل پرچم ایران در اختتامیه المپیک از زبان جوان 22 ساله کانادایی(+عکس)

تجربه هیجان انگیز حمل پرچم ایران در اختتامیه المپیک از زبان جوان 22 ساله کانادایی(+عکس)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: