کد خبر: ۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
از متن و حاشیه هفتمین روز جشنواره موسیقی فجر
کنسرت سیروان خسروی در هفتمین شب اجراهای سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار شد که انبوه تماشاگران سالن میلاد 2100 نفری نمایشگاه بین‌المللی را پر کرده بودند.
شب عاشقانه‌های پرشور سیروان خسروی در سالن میلاد + تصاویر
با ورود به سالن و استقرار بر روی صندلی‌ها، تشویق هواداران سیروان خسروی آغاز شد، برخی با صدا کردن وی، برخی با تشویق انتظار ورودش را می‌کشیدند، از زمان اعلام شده در جدول برنامه جشنواره 15 دقیقه گذشته بود که شمارش معکوس آغاز شد.
با تابانده شدن نور به صحنه اعضای گروه به روی استیج آمدند و تشویق‌ها شدت بیشتری پیدا کرد. در بخش آغازین آهنگ «تو خیال کردی بری» که از شعرهای امید اطهری نژاد و یکی از آهنگ‌های پرانرژی سیروان خسروی است با همراهی مردم اجرا شد.
در ادامه سیروان ضمن سلام و خوشامدگویی به مخاطبانش گفت که برای سرحال آوردن آنها آهنگی شاد اجرا خواهد کرد که با پایان سخنانش آهنگ «آره» به اجرا در آمد. با آغاز بخش اولیه این آهنگ، هواداران همیشگی وی که به خوبی این آهنگ را می‌شناختند سوت و کف‌های مطابق با ریتم آهنگ را آغاز کردند و سیروان خسروی را در اجرای آهنگ «آره» همراهی کردند. شور و هیجان در کل سالن پیچیده بود و در کل سالن چیزی جز صدای تماشاگران و تشویق‌هایشان دیده نمی‌شد.
در ادامه خسروی از کسانی که با تاخیر در سالن حاضر شده بودند بابت اجرای کم تاخیر خود عذرخواهی کرد و خطاب به آنها گفت: «ما معمولاً آن‌قدر دیر اجرای کنسرت را آغاز می‌کنیم که سالن پر شود اما چون این اجرا به جشنواره موسیقی فجر اختصاص دارد قصدمان این نبود که دیر اجرا را آغاز کنیم. امیدوارم همه آنهایی که باید می‌آمدند آمده باشند.»
در ادامه این کنسرت آهنگ «من عاشقت شدم» و سپس آهنگ شاد «عاشقتم» (کی مثل من میتونه انقدر عاشقت باشه/ بگو کی غیر من ته ته دلتُ تا ابد جا شه) اجرا شد. رقص نوری که مدام روی اتیج و جایگاه تماشاگران تابانده می‌شد همراه با موسیقی شاد و پرهیجان، انرژی مضاعفی ایجاد کرده بود.
 نواختن ساکسیفون در بخش آغازین آهنگ بعدی تشویق‌های مستمری را از سوی مخاطبان به دنبال داشت که با اجرای «مجایی تو» ادامه پیدا کرد. نمایش بخشی از آهنگ‌ها و تصاویر برروی پرده سالن میلاد از جمله قسمت‌هایی بود که تشویق‌های مخاطبان را شدت می‌بخشید.
«بارون پاییزی» عنوان دیگر اثری بود که در کنسرت شب گذشته اجرا شد. سپس اعضای گروه یک به یک معرفی شدند و آهنگ‌های «بی‌قرار» با ریتمی تند و «اگه تو مال من نیستی» با ریتمی شاد اجرا شد.
در بخش دیگری از این اجرا خسروی آهنگ‌های «به همین زودی»، «نه نرو»را برای هوادارانش اجرا کرد.
در ادامه این هنرمند پاپ از حاضران در سالن پرسید که آیا در میان شما کسی هست که برای اولین بار در کنسرت من حضور پیدا می‌کند؟ که با جواب مخاطبان گفت: «خوشحالم که برای اولین بار اجرای مرا می‌بینید اگرچه طی چند ده روز پیش دچار سرماخوردگی شدید شدم و همچنان کمی صدایم خش‌دار است.»
از نکات جالب این اجرا نظرسنجی میزان رضایت مخاطبان بود که قرار بود با ارسال پیامک اعلام شود، خسروی در این باره به شوخی گفت: «گزینه خوب را ارسال کنید.»
در بخش پایانی این کنسرت «دوست دارم» از آلبوم جاده رویاها ، «دوست دارم زندگی‌رو»، «خاطرات تو» و «دلم گرفته» به عنوان آهنگ قدیمی است که 7 سال پیش در آلبوم ساعت 9 منتشر شده بود اجرا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: