کد خبر: ۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تاکید کرد که هم اکنون زمان دستیابی به موفقیت است.
 کارلوس کی روش در پیامی در آستانه آغاز رقابت های تیم ملی فوتبال در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: هم اکنون پانزده روز تا شروع مسابقات رسمی انتخابی جام جهانی و بازی با تیم ملی قطر فاصله داریم؛ با وجود اینکه در این مدت با سختی ها و دشواری های گوناگون، رفتارهای تحریم آمیز و موانع مختلف روبه رو بودیم ولی تیم ملی کاملا زنده است و سراسر با انگیزه و با عزمی راسخ به آینده می نگرد. 
وی در پیام خود افزوده است: هم اکنون زمان ارائه و زمان این است که بهترین عملکرد را در بهترین نوع ممکن داشته باشیم. هم اکنون زمان این است که برای اعتقادات، عقاید و اهداف و آرزوهایمان بجنگیم.
کی روش ادامه داد: هم اکنون زمان دستیابی به موفقیت است و هیچ جایی برای ابراز تاسف یا بهانه گیری و توجیه کردن وجود ندارد. هم اکنون زمان این است که بدانیم به چه میزان باید از خودگذشتی نشان دهیم، تحمل زجر داشته باشیم، البته زمان این هم هست که به تلاش ها و تعهداتی که از خود نشان داده ایم، افتخار کنیم و لذت ببریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: هم اکنون زمان دستیابی به موفقیت است و هیچ چیزی کمتر از آن نباید رخ دهد. هم اکنون زمان این است که مسیر خود را نشان دهیم و با دستان خود آینده را دیکته کنیم و با هر روز بهتر شدن و قدرتمندتر شدن درخشان شویم.
کی روش افزود: هم اکنون زمان درخشش و کسب افتخار برای خانواده هایمان، دوستانمان و هواداران فوتبال ایران و خودمان است. به ویژه برای تمام کسانی که در این مدت از تیم ملی حمایت کردند و اعتماد خود را به ما نشان دهند. نمی توانیم آنها را ناامید کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز 11 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی قطر باشد. تیم کشورمان با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه هم گروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: