کد خبر: ۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
تهران-ایرنا- معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه روح ورزش در گرو توجه و ترویج اخلاق پهلوانی است، گفت: وزارت ورزش در مقابل هر گونه ناهنجاری و رفتارهای اشتباه و زننده در میادین ورزشی خواهد ایستاد.
تاکید معاون وزیر ورزش بر برخورد جدی با رفتارهای زننده در میادین ورزشی
عبدالحمید احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: وزارت ورزش کلاس های آموزشی با موضوع مضامین اخلاقی و ترویج فرهنگ پهلوانی را به صورت گسترده در تمامی استانها برگزار می کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث ترویج اخلاق ورزشی همه سطوح ورزش کشور باید مشارکت جدی داشته باشند، گفت: ترویج اخلاق ورزشی با مشارکت یک نهاد و یا یک سازمان انجام شدنی نیست بلکه همه باید به این باور برسند تا اخلاق ورزشی و روحیه پهلوانی در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: همه ورزشکاران مکلفند تا به روحیه پهلوانی که متاسفانه امروز مورد غفلت واقع شده توجه کنند.
احمدی با بیان اینکه بحث مشکل اخلاقی بیشتر در سه رشته ورزشی بیشتر مشاهده می شود خاطر نشان کرد: در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال که تماشاگران بیشتری نسبت به سایر رشته های ورزشی دارند بد اخلاقی بیشتر به چشم می خورد که باید توسط فدراسیون، باشگاه ها و سازمان های لیگ مذبور، مدیریت جامعی را اتخاذ کنند.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: این وزارتخانه به جد پیگیر اصلاح رفتار و ناهنجاری های اخلاقی در ورزش است و اگر فدراسیون ها در صدد رفع آن نباشند، وزارت ورزش با جدیت به این موضوع ورود خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: