کد خبر: ۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
عارف خبر داد:
رئیس فراکسیون امید مجلس دهم، از برنامه‎ریزی منسجم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.
 "محمدرضا عارف" در نشست با خبرنگاران گچسارانی در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته‌های آینده در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای ورود قوی به انتخابات سال ٩٦ برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

عارف در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح‌طلبان به دنبال عبور از روحانی در انتخابات 96 هستند‌، اظهار کرد: بحث عبور از فردی را نداریم و هنوز در جلسات رسمی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده صحبتی نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نمره دولت نمره قابل قبولی است، افزود: هر با انصافی که شرایط روی کار آمدن دولت را درک کند به دولت نمره خوبی می‌دهد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دولت روحانی را دولت بدشانسی معرفی کرد و بیان کرد: با روی کار آمدن این دولت قیمت نفت افت شدیدی داشت ولی با این وجود دولت توانست در مهار تورم، در بحث برجام و در حوزه سلامت موفقیت‌های خوبی کسب کند.

عارف، مهم‌ترین مطالبات مردم از دولت را ایجاد اشتغال ‌و رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت باید در این زمینه به طور جدی وارد عمل شود.

وی با اشاره به انتخابات ٩٤ گفت : انتخابات مجلس در ادامه انتخابات ریاست جمهوری ٩٢ بود و در انتخابات ٩٤ ما توانستیم به وحدت برسیم و لیست اصلاح‎طلبان و حامیان دولت را یکی کنیم و با عنوان لیست امید وارد انتخابات شویم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برنامه‎ریزی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد و بیان کرد: در هفته‌های آینده در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای ورود قوی به انتخابات سال ٩٦ برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

عارف اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم در سال 94 ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با هدف ایجاد آرامش و رونق اقتصادی شکل گرفت و الان انتظار داریم افرادی که ‌با پرچم امید وارد مجلس شدند با همان پرچم ادامه فعالیت دهند.

وی با اشاره به موفقیت‌های فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: ٣٣ عضو هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس از فراکسیون امید هستند و سه عضو منتخب مجلس در شورای پول و اعتبار، شورای تعیین حقوق و دستمزد و شورای اقتصاد از فراکسیون امید هستند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت هیات نظارت بر مطبوعات افزود: وکیلی که عضو فراکسیون امید هستند توانستند در صحن مجلس با رای دو برابری نسبت به رقیب خود عضو هیات نظارت بر مطبوعات شوند.

عارف با اشاره به نحوه انتخاب هیات رییسه فراکسیون امید تصریح کرد: با توجه به مسولیت تاجگردون و وکیلی در مجلس این دو عزیز کاندیدا نشدند و چنانچه در هر پستی کاندید میشدند حتما رای بالایی می‌آوردند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست نظام تک حزبی نیست، بیان کرد: تک‌حزبی فساد می‌آورد و باید رقابت را در داخل نظام بپذیریم البته هر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب اصیل بوده و در پیروزی انقلاب و همراهی حضرت امام(ره) نقش داشته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: