کد خبر: ۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
نائب رئیس مجلس:
نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه تمام حرکت ما باید در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد گفت: امروز به دلایلی متقن هدف نخست کشور خلق اقتصادی پویا با بالا‌ترین درجه امنیت برای کارگران و کارفرمایان است.
 حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد که به عنوان سخنران در پنجمین مجلس کارگری حضور داشت، افزود: تنها یک راه پیش روی ماست و آن خلق اقتصادی مولد، مردمی و دانش‌بنیان است.

او با اشاره به محتوای مطالبی که امروز توسط اعضای مجلس کارگری پنجم ارائه شد، افزود: به نظر می‌رسد که اعضای حاضر در پنجمین مجلس کارگری توجه زیادی پیام اقتصاد مقاومتی دارند.

ابوترابی ‌فرد افزود: بصورت قطع از این رهگذر می‌توان دولت را متناسب با وضعیت حاکمیتی‌اش کوچک کنیم و هزینه‌های اداره مملکت و هزینه‌های تولید را کاهش دهیم.

او با تاکید بر نقش تامین اجتماعی در یک اقتصاد مولد و پویا تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی سازمانی است متعلق به همه کارگران است و باید با همفکری و همکاری کارگران هدایت شود.

ابوترابی‌فرد افزود: همانطور که بانک مرکزی نباید به جیبی برای دولت تبدیل شود، در مقابل، اموال سازمان تامین اجتماعی نیز نباید بصورتی که در زمان مدیران دولت گذشته مشاهده کردیم حیف و میل شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش امنیت در ثبات اقتصادی کشور افزود: کشور ما در کوتاه زمانی به موفقیت‌های زیاد در عرصه امنیت دست یافته و در منطقه‌ای ناامن به یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها تبدیل شده است.

او در پایان افزود: امروز دانش نه در دانشگاه‌ها که در تکنولوژی هسته‌ای نانو و لیزر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: