کد خبر: ۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
سامسونگ در ایران به مشتریان خود این قابلیت را می دهد تا بتوانند به صورت آنلاین نمایندگی های این شرکت را در نزدیکی خود جستجو کنند.

قلم نیوز: تکنولوژی به سمتی می رود که رفته رفته گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آنها در زندگی ما نقش قابل توجهی را ایفا می کنند. 
به گزارش «قلم نیوز»، برای افرادی که از برندهای محبوب و با کیفیت مثل اپل و سامسونگ استفاده می کنند، مهم این است که از لوازم جانبی اصلی استفاده کنند. به طور مثال هنگامی که نیازمند باطری، شارژ یا ... هستند، مراجعه و خرید یک کالای اورجینال از نمایندگی رسمی در اولویت آنها قرار دارد. 
سامسونگ در ایران به مشتریان خود این قابلیت را می دهد تا بتوانند به صورت آنلاین نمایندگی های این شرکت را در نزدیکی خود جستجو کنند. با استفاده از این لینک  می توان به راحتی از این قابلیت سامسونگ استفاده کرد و به نزدیکتری نمایندگی این شرکت برای خرید یا تعمیر مراجعه نمود.
برای خرید دیگر محصولات سامسونگ  از جمله لوازم خانگی نیز می توان از این قابلیت استفاده کرد. پس از باز نمودن لینک مشخصات کاملی از جمله لوکیشن دقیق نمایندگی سامسونگ، فاصله تا محل استقرار شما و... در دسترس مشتری خواهد بود.

چگونه نزدیکترین فروشگاه سامسونگ در ایران را پیدا کنیم؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: