کد خبر: ۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
شهرداد روحانی که به تازگی چوب ثابت رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در دست گرفته است، هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به نوازندگان دختر ارکستر سمفونیک و ارکستر جوانان جهان، شاخه گل هدیه کرد.
 تمرینات مشترک ارکستر سمفونیک تهران و جوانان جهان امروز ظهر، ۱۴ مرداد ماه در حالی به پایان رسید که شهرداد روحانی با اعضای این ارکستر دیدار کرد.

شاخه گل‌های «شهرداد روحانی» برای نوازندگان دختر (+عکس)

شهرداد روحانی با همراهی علی اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد رودکی ضمن دیدار از این ارکستر بمناسبت ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر شاخه گلی تقدیم تک تک دختران نوازنده ارکستر کرد. این تمرین به رهبری دامیانو جورانا برگزار شده بود.

روحانی همچنین گفت: از بابت حضور ارکستر جوانان شهر و همکاری با ارکستر سفمونیک تهران بسیار خوشحالم و باعث افتخار است که شما اینجا حضور دارید.

صحبت‌های این رهبر و آهنگساز برجسته در پایان با تشویق نوازندگان رو به رو شد.

شهرداد روحانی پیش از این درباره برگزاری کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان با ارکستر سمفونیک تهران، اظهار کرده بود: این کار قطعا نتایج خوبی را در پی خواهد داشت. به طور کلی اجرای کنسرت‌های مشترک بین ارکسترهای بزرگ از جمله کارهایی است که در دنیا بسیار اتفاق می‌افتد و از این بابت جای خوشحالی دارد که ارکستر سمفونیک تهران هم به این سمت حرکت کرده است.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران اضافه کرده بود: در این‌باره به این خاطر که در جریان دقیق برگزاری این پروژه و این کنسرت نبودم و به تازگی متوجه آن شدم نمی‌توانم در مورد جزئیات پروژه نظر بدهم، اما به طور کلی یکی از نیازهای افزایش کیفیت ارکسترها تبادل تجربه با ارکسترهای مختلف در سطح دنیا است و قطعا برگزاری این کنسرت هم برای موسیقی ما و هم برای ارکستر سمفونیک تهران خیلی مفید و مثمر ثمر خواهد بود.

کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان با ارکستر سمفونیک تهران ۲۰ تا ۲۲ مرداد ماه به رهبری دامیانو جورانا، لوریس چکناواریان و نصیر حیدریان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: