کد خبر: ۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد با دادگاه رسانه فرستاده است.
 از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت سینماگران به ما اطلاعی داده نشده است و ما استقبال می کنیم این افراد اگر حرف حسابی دارند به دور از حواشی رسانه ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود.

عبدالحمید محتشم، مدیر مسئول نشریه یالثارات حسین  و دبیرکل انصار حزب الله در گفت و گو با جمهوریت درباره انتشار مجدد این نشریه؛ امروز، با وجود خبر هیات نظارت بر مطبوعات مبنی بر عدم امکان انتشار آن گفت: برای انتشارات یاالثارات مجوز قضایی انتشار موقت داریم و این مجوز از دادگاهی است که مافوق نهادی مثل هیات نظارت بر مطبوعات است.

محتشم در ادامه این مطلب تاکید کرد: در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد با دادگاه رسانه فرستاده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: دی ماه سال گذشته هیات نظارت حکم لغو مجوز داد و پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه فرستاده شده است تا ادعای ارشاد در جلسه حضوری دادگاه بررسی شود، در همان زمان به ما مجوز موقت داده شده و تا زمان تشکیل دادگاه ما برای انتشار مجوز قضایی داریم.

محتشم در مورد شکایت هنرپیشگان و سینماگران از این نشریه نیز گفت: از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت این قشر به ما اطلاعی داده نشده است.

مدیرمسئول نشریه یالثارات تاکید کرد:ما استقبال می کنیم این افراد حرف حسابی اگر دارند به دور از حواشی رسانه ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: