کد خبر: ۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
رییس سازمان سینمایی کشور گفت: توانستیم طی دو سال ۳۰۰ پرده سینما را به ۵۰۰ پرده تبدیل کنیم و این در حالی است که ما در کشور به سه هزار پرده سینما نیاز داریم.
حجت‌الله ایوبی امروز - سه‌شنبه 12 مرداد - در بازدید از سینماهای شهر اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازسازی سینما خانواده اظهار کرد: سینما خانواده اصفهان امشب آخرین سانس خود را نمایش خواهد داد و از فردا برای ساخت و ساز و تبدیل آن به چهار سالن تعطیل می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد سینماهای استان چند برابر شده است و با توجه به استقبال مردم و ورود بخش خصوصی و همتی که در کل کشور وجود دارد و علاقه‌ای که مدیران محلی نشان داده‌اند سینما توانسته است خود را تحمیل کند.

ایوبی با بیان اینکه اصفهان در سینما کودک و خانواده پیشتاز خواهد شد، گفت: برای گروه کودک و نوجوان تقریبا یک سالن راه افتاده است و در تولید فیلم هم تلاش‌های فراوانی در حال انجام است. یکی از برنامه‌های گروه کودک و نوجوان این است که اکران فیلم کودک و نوجوان با استانداردهای سینمای کودک راه بیفتد.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه هزاران شهر در ایران سینما ندارند، گفت: در حرکتی که شروع شده است. توانستیم طی دو سال ۳۰۰ پرده سینما را به ۵۰۰ پرده تبدیل کنیم و این در حالی است که ما در کشور به سه هزار پرده سینما نیاز داریم و متاسفانه تا به‌حال اراده‌ای در کشور نداشته‌ایم تا این سالن‌ها افزایش داده شود و این اراده اکنون شکل گرفته و این افزایش سالن‌ها زمان می‌برد.

وی افزود: طبق آماری که از مدیران سینمایی اصفهان دریافت کرده‌ام آمار فروش نسبت به سال گذشته هفت برابر شده است و این یک رقم شگفت‌انگیز برای همه ما خواهد بود؛ البته لازم به ذکر است که ما در همه کشور این افزایش را داشته‌ایم اما اصفهان پیشتاز بوده است که دلیل آن فیلم‌های اکران شده، مردم و مهمتر از همه ساخت و سازهایی که در اصفهان انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: