کد خبر: ۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
این خودرو مانند GT4 های دیگر با تنظیمات و قدرت مشابه ارائه می‌شوند تا بتواند در باشگاه اسپورت‌ها با خودروهایی مانند مک‌لارن 570 GT4 و یا پورشه کایمن GT4 رقابت کند.

گروه خودروسازی "بی ام و" در حال جایگزین کردن خودروهای جدیدی برای خودروهای مسابقه‌ای سری M3 مدل‌های GT4 خود است.

مدل‌های M4 GT4 "بی ام و" در فصل 2018 در دسترس رانندگان "بی ام و" قرار می‌گیرد. در این خودروها با قطعات مدل‌هایM4 و M4 GTS ساخته خواهند شد. این خودرو مانند GT4 های دیگر با تنظیمات و قدرت مشابه ارائه می‌شوند تا بتواند در باشگاه اسپورت‌ها با خودروهایی مانند مک‌لارن 570 GT4 و یا پورشه کایمن GT4 رقابت کند.

خودروهای مسابقه‌ای بی او و برای 2018

در مدل‌های M4 GT4، رانشگر و برخی از تجهیزات موتوری و همچنین سامانه انتقال قدرت از مدل‌هایM4 کوپه گرفته است. رانشگر دستگاهی است که نیروی چرخشی موتور را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. مجموعه پدال، ترمز و صندلی‌ها از مدلی هستند که در خودروی M6 GT3 استفاده شده است. اما کاپوت فیبر کربنی این خودرو از مدل M4 GTS قرض گرفته شده است. GT4 همچنین به درهای ویژه‌ای از جنس فیبر کربن، موتورهای اسپورت با دریچه‌هایی مخصوص، بال‌هایی در نمای عقبی و سامانه اگزوز مسابقه‌ای مجهز شده‌اند.

خودروهای مسابقه‌ای بی او و برای 2018

این خودروی "بی ام و" واجد شرایط کلاس GT4 ها در تمام دنیاست و تمام گروه‌های مسابقه‌ای آلمان، اروپا، آمریکا و آسیا می‌توانند آن را خریداری کنند.اولین مدل‌های این خودرو در نیمه دوم 2017 در اختیار رانندگان سرعت قرار خواهد گرفت. شاید این خودرو برای اولین بار به شکلی رسمی در مسابقات 24 ساعته دبی کار خود را آغاز کند. اولین ارزیابی‌های رسمی این خودرو تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: