کد خبر: ۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
این تصویر توسط وب‌سایت بررسی ویتنامی Review Dao منتشر شده و متأسفانه تنها پشت دستگاه را نشان می‌دهد.

به لطف افشاکننده مشهور Evan Blass پیش از این تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 7 را دیده بودیم و اما حالا تصویری واقعی و زنده نیز به همراه مشخصاتی بیشتر از پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شده است.

درز اولین تصویر زنده از گلکسی اس 7 سامسونگ

این تصویر توسط وب‌سایت بررسی ویتنامی Review Dao منتشر شده و متأسفانه تنها پشت دستگاه را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید گلکسی اس 7 این‌بار در رنگ کاملاً مشکی برخلاف برنگ سورمه‌ای خانواده گلکسی اس 6 عرضه خواهد شد. لبه‌های پشتی گوشی خمیده شده‌اند تا در دست گرفتن آن ساده‌تر شود و با وجود این‌که در این تصویر به نظر می‌رسد جنس بدنه پلاستیکی باشد سامسونگ کماکان از شیشه و فلز در ساخت گلکسی اس 7 استفاده کرده است. نکته خوشایند دیگر که پیش از این نیز می‌دانستیم کاهش برآمدگی لنز دوربین است که حالا تقریباً با بدنه هم‌سطح شده و نگرانی‌های آسیب‌دیدن را نیز برطرف کرده است.

به گفته این وب‌سایت چیپست جدید اکسینوس 8890 بیش از 15 درصد نسبت به چیپست اکسینوس 7420 در سری گلکسی اس 7 سریع‌تر شده است هرچند که انتظار بیشتری را از آن داریم. سامسونگ همچنین نسخه آمریکایی گلکسی اس 7 را با چیپست اسنپ‌دراگون 820 عرضه خواهد کرد. نکته جدید اشاره به استفاده از یک DAC با کیفیت بالاتر است که در واقع قطعه‌ای برای تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ بوده و اگر از هدفون‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنید می‌تواند برایتان خبر بسیار خوبی باشد.

همان‌طور که شنیده بودیم گلکسی اس 7 از عمر شارژ دو روزه و توان پخش مکرر 17 ساعت ویدئو با روشنایی حداکثر را دارد افشاکننده تصویر بالا نیز ادعا می‌کند عمر باتری عالی بوده و فناوری جدید شارژ سریع آن می‌تواند صفر تا هشتاد درصد را تنها در نیم‌ساعت پر کند. گلکسی اس 7 از دوربینی 12 مگاپیکسلی اما با سنسور جدید BRITECELL سامسونگ به همراه گشادگی دیافراگم f/1.7 بهره خواهد برد و همچنین دربرابر آب و گردوغبار نیز مقاوم خواهد بود.

به این ترتیب بزرگ‌ترین تغییرات گلکسی اس 7 نسبت به نسل قبل را می‌توان در دوربین، مقاومت در برابر آب، عمر شارژ باتری و البته چیپست جستجو کرد و انتظار داریم سامسونگ امکانات و مشخصات بیشتری از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را دوم اسفندماه و در مراسم معرفی این دو گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کند. ظاهراً گلکسی اس 7 قیمتی برابر با 740 دلار و گلکسی اس 7 اج قیمتی برابر با 890 دلار در ویتنام خواهند داشت اما از آن‌جایی که قیمت‌گذاری در نقاط مختلف جهان متفاوت است انتظار داریم قیمت جهانی بدون تغییر و برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج همان 650 و 750 دلار تعیین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: