کد خبر: ۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وکیل مدافع احسان مازندرانی گفت: برحسب شنیده‌ها حکم موکلم در دادگاه تجدیدنظر از 7 سال حبس به دو سال حبس تقلیل یافته است.
هوشنگ پور بابایی اظهار کرد: دادگاه تجدیدنظر موکلم؛ احسان مازندرانی در روز 26 تیرماه در شعبه  36 دادگاه تجدیدنظر برگزار شد.

وی گفت: خوشبختانه دادگاه بسیار خوبی برگزار شد و ما دفاعیات کامل را ارایه دادیم. نماینده دادستان در جلسه دادگاه حضور داشت و پس از اتمام جلسه دادگاه، ما درخواست فک قرار بازداشت موکلم را کردیم؛ زیرا  ادامه بازداشت وی موجب تضییع حقوق موکلم می‌شد و  منطبق بر موارد مقرر در قانون آیین دادرسی کیفری نبود.

وی با بیان این‌که «در حال حاضر هیچ حکمی به موکلم ابلاغ نشده است»، افزود: امروز شنیده‌ام که حکم موکلم از 7 سال حبس به دو سال حبس تقلیل یافته است و این موضوع که دادگاه تجدید نظر در مفاد حکمش و اتهامات موکلم کدام یک از اتهامات را نپذیرفته و مجازات کدام یک از اتهامات تقلیل یافته است، مشخص نیست زیرا هنوز حکم به دستمان نرسیده و نمی‌توانیم راجع به آن اظهارنظر کنیم.

وکیل مدافع احسان مازندرانی یادآور شد: یکشنبه هفته آینده برای ابلاغ حکم به دادگاه مراجعه می‌کنم.  

هوشنگ پور بابایی وکیل‌مدافع احسان مازندرانی در 20 تیرماه در گفت‌وگو با ایسنا گفته بود: موکلم  برای عید فطر به مرخصی آمد که پس از اتمام مرخصی به زندان بازگشت.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل سابق احسان مازندرانی نیز در هفتم اردیبهشت ماه به خبرنگار ایسنا گفته بود: طبق حکم دادگاه انقلاب، احسان مازندرانی به 7 سال حبس محکوم شده است.

وی اتهامات احسان مازندرانی را «اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام» عنوان کرد و افزود که موکلش از آبان‌ماه سال 94 بازداشت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: