کد خبر: ۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
پیش از این فدراسیون فوتبال روسیه درخواست باشگاه روستوف را برای ثبت قرارداد سردار آزمون رد کرده و حتی رأی به بازگشت مهاجم ایرانی به تیم روبین‌کازان داده بود.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از چهار فصل حضور در لیگ برتر روسیه با عقد قراردادی رسماً به تیم روستوف پیوست تا دوران حضور قرضی این بازیکن در جمع زردپوشان پایان یابد.

 روزنامه اقتصاد روسیه در بخش اخبار ورزشی خود خبری در خصوص پیوستن رسمی سردار آزمون به تیم روستوف منتشر کرده است. این روزنامه روسی نوشته است: باشگاه روستوف صبح امروز (دوشنبه) درخواستی مبنی بر قرار دادن نام سردار آزمون در فهرست این تیم جهت شرکت در فصل جدید لیگ برتر روسیه به فدراسیون فوتبال این کشور ارائه کرده است.

سردار آزمون‌ به‌ تیم‌ روستوف‌ پیوست (+عکس)

پیش از این فدراسیون فوتبال روسیه درخواست باشگاه روستوف را برای ثبت قرارداد سردار آزمون رد کرده و حتی رأی به بازگشت مهاجم ایرانی به تیم روبین‌کازان داده بود. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال روسیه پس از شکایت آزمون به فیفا و صدور رأی به نفع این ملی‌پوش ایرانی امروز درخواست باشگاه روستوف را تأیید کرد.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در یک فصل و نیم اخیر لیگ برتر روسیه به‌صورت قرضی برای تیم روستوف بازی کرد و در فاصله یک سال باقیمانده تا پایان قراردادش با باشگاه روبین‌کازان توانست رسماً با پرداخت مبلغ تعیین‌شده‌ای از سوی باشگاه روستوف دوباره به جمع شاگردان قربان بردیف بازگردد.

سایت رسمی لیگ فدراسیون فوتبال روسیه نیز عصر امروز (دوشنبه) نام سردار آزمون را به‌عنوان بازیکن رسمی تیم روستوف منتشر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: