کد خبر: ۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
تصویر منتشر شده از سوی Spigen نیز خبر از دوربین دوگانه این گوشی به صورت افقی و همچنین دو فلش LED، حسگر مادون قرمز برای فوکوس لیزری و همچنین حسگر اثر انگشت در G5 دارند.

حالا که تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 7 سامسونگ درز کرده و تغییرات جزئی آن را نسبت به نسل قبل نشان داده طرفداران ال‌جی امیدوارند این شرکت جی 5 را با طراحی جدیدی نسبت به جی 4 عرضه کند. شرکت مشهور سازنده کیس‌های گوشی‌های همراه Spigen اخیراً تصویری از جی 5 را در کیس منتشر کرده که نشان از طراحی جدید آن دارد.

انتشار تصویر کیس Spigen برای ال جی جی 5

همان‌طور که پیش از این نیز کیس‌های دیگری در آمازون طراحی جدید جی 5 را نشان داده بودند تصویر منتشر شده از سوی Spigen نیز خبر از دوربین دوگانه این گوشی به صورت افقی و همچنین دو فلش LED، حسگر مادون قرمز برای فوکوس لیزری و همچنین حسگر اثر انگشت در G5 دارند. حسگر اثر انگشت در واقع همان دکمه پاور نیز محسوب می‌شود اما دکمه‌های تنظیم صدا برای اولین بار پس از جی 2 به کناره گوشی بازگشته‌اند.

با وجود این‌که این طراحی با این جزئیات قطعی نیست اما شرکت‌های تولیدکننده معمولاً ابعاد دقیق گوشی را برای سازندگان مشهور کیس‌ها ارسال می‌کنند و به این ترتیب می‌دانیم که شکل کلی گوشی به همین صورت خواهد بود. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز مانند گوشی‌های پیشین و پرچم‌دار ال‌جی باریک بوده و خبری از اسپیکرهای استریو در جلو نیست. نکته دیگری که در این تصاویر مشخص نمی‌شود جنس بدنه است که گفته می‌شود این‌بار برای اولین بار در سری جی فلزی خواهد بود و با این وجود درگاه کارت حافظه و باتری قابل تعویض حفظ شده‌اند.

به گفته Spigen این قاب در اواخر ماه مارس یعنی فروردین ماه عرضه خواهد شد و به این ترتیب از زمان معرفی جی 5 در دوم اسفندماه و در نمایشگاه MWC 2016 بارسلون تا عرضه آن بیش از یک ماه فاصله زمانی وجود دارد. انتظار داریم جی 5 با صفحه‌نمایش 5.6 اینچیQHD، دوربین‌های 16 و 8 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‌دراگون 820 و اندروید مارشملو معرفی و عرضه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: