کد خبر: ۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
جعفرزاده ایمن‌آبادی:
نماینده مردم در مجلس دهم گفت: قطعا من اسناد و مدارک مربوط به اظهاراتم درباره تخلفات مالی هنگفت مقامات دولت نهم و دهم را به دستگاه قضا ارائه خواهم کرد و آن روز برای این افراد، روز تلخی خواهد بود.


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به اظهارات وکیل حمید بقایی درباره شکایت از وی به علت طرح اتهامات واهی و بدون سند و مدرک، گفت: بطور حتم من اسناد و مدارک مربوط به اظهاراتم درباره تخلفات مالی هنگفت مقام‌های دولت نهم و دهم را به دستگاه قضا ارائه خواهم کرد و آن روز قطعا برای این افراد، روز تلخی خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته من از بابت توهین و اظهارات سخیف این آقای وکیل، برای حمید بقایی متأسفم، زیرا بقایی آدم محترمی است اما همین فرد می توان خلاف کند، از طرف دیگر بقایی، وکیل بی ادب و گستاخی دارد و قطعا از این وکیل به صورت مجزا شکایت خواهیم کرد.

او که خانه ملت گفت‌وگو می‌کرد، با اعلام اینکه تقاضایم از دستگاه قضا، برگزاری جلسات دادگاه من و بقایی به صورت علنی است، گفت: ما درباره تخلفات این افراد اسناد کامل و جامعی داریم، از طرف دیگر به جزء این مسائل، ما پرونده‌های تخلفات دولت احمدی نژاد را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، جعفرزاده ایمن‌آبادی در مصاحبه گذشته خود با ایلنا وقوع ۵۲۰ مورد تخلف محرز و خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور در دولت احمدی‌نژاد خبر داده بود که علی‌اصغر حسینی وکیل حمید بقایی در نامه‌ای که به خبرگزاری کار ایران ارسال کرده بود، خطاب به جعفرزاده ایمن‌آبادی اعلام کرده بود که محض اطلاع شما تکرار اظهارات کذب فوق این بار هیچگونه خریداری در رسانه‌های خارجی و حتی سخیف ضدانقلاب هم نداشت، اما همانگونه که در مکاتبات قبلی نیز از جنابعالی خواسته شد چرا به جای هیاهو مستندات قانونی خروج ۲۰ هزار میلیارد تومان از کشور توسط موکل من را منتشر نمی‌کنید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: