کد خبر: ۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
طبق گفته منبع آگاه یکی از دلالان مشهور در این جابه جایی نقش داشته :« تا جایی که من می دانم صاحب رستوران زنجیره ای معروف که قبل ترکنار فوتبال بوده یکی از آدم های نزدیک به برگزاری این اردو بوده و البته در نهایت همه چیز به آقای خ ختم می شود.»دلال مشهوری که مدتی است در فوتبال ایران نامی از او برده نمی شود اما به جذب بازیکنان بی ارزش با قیمت گزاف مشهور است
«پلی یانسکی» و«پریمیوف» این دو سوالات بزرگ نقل و انتقالات امسال لیگ برتر هستند. دوبازیکن اوکراینی که به خاطرفیزیک شان در سایت های خبری به کشتی گیر معروف شده اند. بازیکنانی اوکراینی که اصلا معلوم نیست به چه دلیل توانسته اند به تست آمادگی پرسپولیس راه پیدا کنن چه برسد به اینکه قرارداد امضا کنند.


پرسپولیس در سال جاری یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالات بود. تیمی که به خاطر ضعف در نیمکت و خط دفاعی در روزهای آخر قهرمانی را از دست داد. شاید به همین دلیل پرسپولیسی ها در کنار استقلال به جان لیگ برتر افتادند و ستاره های زیادی را جذب کردند.


نقطه پایانی نقل و انتقالات اما برای پرسپولیس به عجیب ترین شکل ممکن پیش رفت. قرمزها با ماریچ به توافق نرسیدند و پای دو اوکراینی به تمرینات شان باز شد. دوبازیکنی که از نظر بدنی مشکل داشتند و با توجه به نام و نشان و سابقه شان بعید به نظر می رسید که توانایی فنی خوبی هم داشته باشند.


بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی روز گذشته و تدارکاتی تیم شان شرکت کردند و البته نمایش قابل قبولی هم نداشتند. اتفاقی که دوباره این سوال را ایجاد کرد:« این دوبازیکن چطور به پرسپولیس آمدند»


یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این مورد توضیح می دهد:« پرسپولیس بابت اردوی اوکراینی که رفته این بازیکنان را جذب کرد. در اصل همان کسی که اردوی اوکراین پرسپولیس را فراهم کرده این دوبازیکن را هم به پرسپولیس داده» شاید این جا به جایی بازیکن قسمتی از حق العمل اردو یا قسمتی از هزینه های اردو را فراهم کرده باشد اما:« مگر قرار است پرسپولیس هرجا می رود دوبازیکن هم ازآنجا بگیرد؟»


طبق گفته منبع آگاه یکی از دلالان مشهور ایرانی در این جابه جایی نقش داشته :« تا جایی که من می دانم صاحب رستوران زنجیره ای معروف که قبل ترکنار فوتبال بوده یکی از آدم های نزدیک به برگزاری این اردو بوده و البته در نهایت همه چیز به آقای خ ختم می شود.»دلال مشهوری که مدتی است در فوتبال ایران نامی از او برده نمی شود اما پیش ازاین بارها در رسانه ها به جذب بازیکنان بی ارزش با قیمت گزاف مشهور شده است:« این دلال دوباره نزدیک فوتبال شده و معلوم نیست چه کسی می خواهد پرسپولیس را از دست او نجات دهد»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: