کد خبر: ۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
دادستان کل کشور از جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان در دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و گفت: این دادگاه به زودی برگزار می شود.
محمد جعفر منتظری در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه دادستان قدیم و جدید نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص فیش های حقوقی نامتعارف نیز گفت: ما در نخستین اقدام از وزیر اقتصاد و دارایی خواسته ایم تا فهرست افراد دارای حقوق کلان را برای دادستانی ارسال کنند.

دادستان کل کشور اضافه کرد، در این خصوص بررسی هایی انجام شده است که با تعامل و همکاری سایر قوا این کار صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در آینده ای نزدیک جلسه ای با ریاست قوه قضائیه خواهیم داشت که ابعاد این قضیه بررسی شود و حقی از مردم ضایع نشود.

وی تاکید کرد: کسانی که دراین زمینه متخلف شناخته شوند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد و وجوهی که برخلاق قانون و عدالت دریافت شده است بازگردانده خواهد شد.

منتظری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا سازو کار قانونی در بازگرداندن این پول ها وجود دارد یا خیر؟ افزود: هر مالی که به باطل و نامشروع گرفته شده باشد طبق قانون اساسی و موازین شرعی بازگردانده می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: