کد خبر: ۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
آرشیو عکس‌های عکاس ما از مراسم مختلفی که در یک ماه اخیر برگزار شده گواه است که ویشکا آسایش، بازیگر فعال سینمای، در مراسم اکران فیلم‌ها و جلسات و نشست‌های سینمایی نیز فعال و همیشه حاضر است.

 از سویی بدیهی است که او به عنوان یک بازیگر سینما، برای هر یک از حضورهای خود، لباسی جداگانه هم طراحی کرده باشد. ما این عکس‌ها را در اختیار کارشناس طراحی مدآنلاین، نسیم ملکی گذاشته‌ایم تا درباره آن‌ها برای‌مان بنویسد. ملکی، که طراح لباس سینما و تئاتر است، پیش از این نیز برای ما در بخش «کارگاه استایل»، سبک پوشش هنرمندان را بررسی کرده است. تحلیل او را می‌خوانیم:

ساده، آرتیستیک، بالابلند

استایل ویشکا آسایش در مراسم اکران فیلم «بارکد»، «چهارشنبه» و «دراکولا»، فرمی نیمه‌رسمی است؛ لباس‌های او در این یک ماه اخیر و در حضور در این سه مراسم، لباس‌های راحتی هستند که از لحاظ رنگ و فرم، مناسب فصل انتخاب شده‌اند.

استفاده از شال نارنجی و مانتوی گشاد و ساده سفید، متناسب با فصل انتخاب شده. هر چند انتخاب کیف‌ کوچک دستی بدون بند از لحاظ رنگی، کمی با شال همخوانی دارد، اما در عناصر دیگر استایل او هماهنگی کمتری دیده می‌شود. شاید استفاده از یک کفش اسپرت سفید بسیار به هماهنگ‌ترشدن استایل او کمک می‌کرد.

در روز اکران فیلم «چهارشنبه»، ترکیب رنگ خنثای خاکستری در مانتو و کفش در کنار شال مرکب از آبی آسمانی و آبی تیره و صورتی، باز هم تمی خنک را به وجود آورده. فرم متفاوت مانتو که حالتی گشاد و بلند و جلوی آن هلالی‌شکل است و کفش تخت و راحت، در کنار هم، استایل او را کمی هنری و متفاوت نشان می‌دهد.

استایل ویشکا آسایش در مراسم اکران فیلم «دراکولا» نیز تشکیل شده از مانتوی مشکی ساده و بلندی است که با سرآستین‌ها و بندی که در جلوی لباس به رنگ سبز روشن است، در کنار شال مشکی و شلوار جین تیره و کیف طرح لویی ویتون و کفش قهوه‌ای روشن، او را متمایز کرده است. هر چند شاید بهتر بود شالی روشن که با رنگ دیگر عناصر لباس تناسب داشته باشد، انتخاب می‌کرد تا هم استایل او را از تیرگی زیاد خارج کند و هم هماهنگی بیش‌تری در لباس‌های او به وجود بیاورد.

اما در کل می‌توان گفت استفاده از مانتوهای بلند از سوی ویشکا آسایش به نمایش قد بسیار بلند او کمک فراوانی کرده است. او عموماً این‌گونه لباس‌های بلند و گشاد همراه با رنگ‌های شاد را برای پوشش خود انتخاب می‌کند و اغلب نقطه‌ای چشمگیر در لباس‌های او جلب توجه می‌کنند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: