کد خبر: ۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
با استفاده از تجهیزات کامل و با کیفیت مانند صفحه نمایشگر رنگی لذت رانندگی در این خودرو افزایش یافته است و در اواخر سال جاری مدل های 2017 مزدا 3 به بازارهای اروپایی وارد خواهند شد.

مزدا 3 سال 2017 که در بازار خانگی به مزدا "اکسلا" مشهور شده با شمار زیادی از ویژگی‌های جدید وارد بازارهای ژاپن شد.

ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازارهای ژاپن

 مانند تمام نسل‌های جدید مزدا 3، گروه خودروسازی مزدا آخرین نسخه‌اش را براساس فلسفه توسعه انسان محور گسترش داده است. در این خودرو توجه زیادی به ویژگی‌ها و درک انسانی شده تا احساس خشنودی و رضایت را در راننده و سرنشینان به وجود آورد. این خودرو کامپکت (جمع‌و جور) و کوچک اسپورت، از اصل و قانون راهنمای نهفته در مدل مزدا رودستر MX-5 برای طراحی و ساخت بهره می‌برد.

ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازارهای ژاپن

مزدا 3 سال 2017 به دلیل استفاده از سامانه کنترلی جی- ویکتورینگ (G-Vectoring Control) معروف شده است. این سامانه که به اختصار (جی وی سی) نامیده می‌شود، از نسخه جدید سامانه‌های جدید و به روز شده "اسکای اکتیو" بهره می‌برد.

این سامانه‌ها به صورت یکپارچه، به کنترل موتور،سامانه انتقال قدرت، شاسی و بدنه می‌پردازد. سامانه جدید (جی وی سی) گشتاور موتور را به منظور بهینه کردن فشار روی هر چرخ و ایجاد هندلینگ دقیق برای سواری راحت‌تر و حرکتی نرم‌تر در هر شرایطی از رانندگی رقم می‌زند. 

این خودروها همچنین به یک سامانه خلاقانه کاهش ضربه در مدل‌های دیزلی مجهز شده‌اند که به تعدیل لرزه‌ها و سر و صدای حاصل از موتورهای دیزلی می‌پردازد. قرار این فناوری توسعه یافته و و روی مدل‌های دیزلی مزدا نصب شود.

ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازارهای ژاپن

فضای درونی مزدا 3 سال 2017 کاملا قابل استفاده و کاربردی طراحی شده است. با استفاده از تجهیزات کامل و با کیفیت مانند صفحه نمایشگر رنگی لذت رانندگی در این خودرو افزایش یافته است. استفاده از سامانه سرگرمی و اطلاعاتی ان خودرو آسان است و حواس راننده از جاده را منحرف نخواهد کرد. در میان تمام این امکانات مزدا از یک فرمان با طراحی ارگونومیک بهره می‌برد. طراحی خارجی این خودرو نیز به دلیل استحکام، استفاده از آلیاژهای فیزیکی مناسب و شیب و قوس به جا شایسته تحسین برانگیز است.

ورود مزدا 3 مدل 2017 به بازارهای ژاپن

سامانه‌های امنیتی فعال توسعه یافته شامل پشتیبان‌های توسعه یافته هوشمند ترمز می‌شود. دوربین‌های مجهز به حسگر در سامانه‌های جدید جایگزین سیستم لیزری کنونی شده که قدرت بیشتری را در شناسایی موانع و عابرین دارند. چراغ‌های LED تطبیقی بدون ایجاد نورخیره‌کننده، طیف وسیعی از راه را برای راننده روشن می‌کنند و به صورت خودکار با توجه به روشنایی محیطی تنظیم می‌شوند.

در اواخر سال جاری مدل های 2017 مزدا 3 به بازارهای اروپایی وارد خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: