کد خبر: ۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
در حال حاضر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج صدرنشین اخبار حوزه‌ی فناوری هستند.

گلکس اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، دوم اسفند ماه توسط سامسونگ معرفی خواهند شد و براساس تصاویری که از این دو محصول فاش شده است می‌توان پی برد که برآمدگی دوربین پرچم‌داران جدید سامسونگ کمتر از سری گلکسی اس ۶ خواهد بود.

برآمدگی دوربین گلکسی اس ۷ بسیار اندک خواهد بود

در حال حاضر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج صدرنشین اخبار حوزه‌ی فناوری هستند. برای چندین هفته اطلاعات مختلفی از این دو محصول منتشر شد و مدتی بعد سامسونگ رسما تایید کرد که آنها را در ۲۱ فوریه (۲ اسفند) معرفی خواهد کرد. تاکنون رندر‌های مختلفی را نیز از این محصولات شاهد بودیم که بر اساس آنها به‌نظر می‌رسد برآمدگی دوربین در پرچم‌داران جدید سامسونگ کمتر از نسخه‌های پیشین خواهد بود.

اگر به‌تصویر ذیل که مربوط به بخش کناری دستگاه است توجه کنید، متوجه خواهید شد که برآمدگی دوربین بسیار کمتر از گلکسی اس ۶ است. اما همچنان شاهد برآمدگی در این بخش هستیم. شایعات پیشین حکایت از این داشتند که برآمدگی دوربین در پرچم‌دار جدید سامسونگ حدود ۰.۸ میلی‌متر خواهد بود و این درحالی است که برآمدگی دوربین گلکسی اس ۶ حدود ۱.۷ میلی‌متر بود. با وجود اینکه در این تصویر نمای کاملی از گوشی قابل مشاهده نیست، اما به‌نظر می‌رسد که طراحی کلی دستگاه شبیه به‌پرچم‌دار سال گذشته خواهد بود.

برآمدگی دوربین گلکسی اس ۷ بسیار اندک خواهد بود

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج طراحی مشابه‌ی خواهند داشت، ولی در ابعاد آنها تفاوت‌هایی وجود دارد. یکی از قابلیت‌های گلکسی اس ۷ اج به‌نمایشگر خمیده آن مربوط می‌شود. گلکسی اس ۷ از نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح QHD استفاده خواهد کرد که پنل آن نیز از نوع سوپرآمولد خواهد بود. گلکسی اس ۷ اج نیز از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح QHDو پنل سوپرآمولد استفاده خواهد کرد. هر دو محصول با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا اکسینوس ۸۸۹۰ (بر اساس کشور‌های مختلف) عرضه خواهند شد و حافظه رم آن‌ها نیز ۴ گیگابایت خواهد بود. حافظه‌ی داخلی دستگاه مختلف خواهد بود و کاربران براساس نیازشان می‌توانند نسخه مورد نظر را خریداری کنند.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته دوباره از فلز و شیشه در طراحی پرچم‌دارانش استفاده کند و گویا همانند انتظارات در بخش جلویی دستگاه شاهد دکمه‌ی خانه خواهیم بود. اندروید ۶.۰ مارشمالو روی سری گلکسی S7 نصب خواهد بود و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ روی آن قرار خواهد گرفت. برای آشنایی با مشخصات کامل و رسمی این دو دستگاه باید تا زمان معرفی آن در دوم اسفند ماه منتظر ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: