کد خبر: ۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت شرکت در آزمون عملی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته از 4 مردادماه خبر داد.

حسین توکلی اظهار کرد: آزمون عملی برای کدرشته‌های امتحانی 1350، 1351، 1352، 1357، 1358، 1362 و 1364 آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (6 ، 7 و 8 مردادماه) برگزار می‌گردد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته امتحانی مذکور یا کدرشته‌های امتحانی مذکور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در موعد مقرر اقدام کرده‌اند، ضرورت دارد برای دریافت پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 4 مردادماه به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: همچنین داوطلبان ضرورت دارد برای رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون با توجه به تاریخ برگزاری آزمون هر یک از کدرشته‌های امتحانی مذکور از سه‌شنبه 5 مردادماه در صورت نیاز به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران- خیابان آزادی- بین خیابان‌های آذربایجان و خوش- نبش کوچه کامیاران- دانشگاه سوره مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: