کد خبر: ۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
ربیعی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین سقف حقوق مدیران عامل بانک‌ها و بیمه‌ها به میزان ۲۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این سقف پرداختی حقوق، مزایا، پاداش‌ها و اضافه‌کاری‌ها را در بر می‌گیرد.
علی ربیعی امروز در حاشیه جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در جمع خبرنگاران از تعیین سقف حقوق ۲۰ میلیون تومانی برای بانک ها، شرکت ها و بیمه ها خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیمات جدید اتخاذ شده در دولت سقف حقوق آنها بالاتر از ۲۰ میلیون تومان با احتساب پاداش پایان سال، عملکرد، اضافه کار و کل دریافتی نخواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر افزود: در خصوص تعیین سقف پرداختی به وزرا در جلسه شورای حقوق و دستمزد که فردا برگزار خواهد شد، تصمیم‌گیری صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برای پزشکان نیز سقف حقوق در نظر گرفته خواهد شد که آیین‌نامه‌های مربوط به آن اصلاح می شود، اما باید توجه داشت افرادی که در مناطق نفت‌خیز جنوب یا شرکت های بزرگی چون فولاد مبارکه مشغول به کار هستند، مشمول استثنائات خواهند شد، در مورد حقوق آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
ربیعی تصریح کرد: همه وزرا داوطلب کاهش حقوق های خود هستند که بر این اساس بنا داریم سقف حقوق وزرا را اصلاح کنیم که قاعدتا حقوق آنها تک رقمی خواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: دریافتی مدیران باید کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد که این شامل حقوق، مزایا، پاداش ها و برخورداری از مزایای دیگر است و حکم کارگزینی ملاک عمل قرار نمی گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: