کد خبر: ۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
درحالی‌که تیم Denver Broncos پیروزی خود را در پنجاهمین مسابقات Super Bowl جشن گرفته بودند تیم کوک مدیرعامل اپل نیز راه خود را به سوی زمین مسابقه باز کرد و تصویری از جشن این پیروزی با آیفون 6اس خود ثبت کرد.

تیم کوک مدیرعامل اپل که در مسابقه فوتبال آمریکایی Super Bowl حضور داشت روز گذشته عکسی از مراسم پیروزی تیم محبوبش را با آیفون خود ثبت کرده و در توییتر قرار داد. به دلیل تار بودن این عکس موج طعنه‌ها به سوی او و آیفون روانه شد و حالا او این تصویر را از توییتر حذف کرده است.

تیم کوک عکس تار جنجالی را از توییتر خود حذف کرد

درحالی‌که تیم Denver Broncos پیروزی خود را در پنجاهمین مسابقات Super Bowl جشن گرفته بودند تیم کوک مدیرعامل اپل نیز راه خود را به سوی زمین مسابقه باز کرد و تصویری از جشن این پیروزی با آیفون 6اس خود ثبت کرد. سپس تصمیم گرفت این عکس را در توییتر خود با پیام تبریکی به قهرمانی تیمش منتشر کند اما ظاهراً به کیفیت پایین عکس ثبت شده و تاری آن توجه نکرده بود. با وجود این‌که او دقایقی بعد تصویر بسیار بهتری نیز ثبت کرد اما کار از کار گذشته بود و کاربران توییتر آیفون و نبود لرزش‌گیر اپتیکال را به تمسخر گرفته و توصیه کردند از یک گوشی سامسونگ برای عکاسی بهتر استفاده کند!

با وجود این‌که او در این مورد اظهار نظری نکرده اما ظاهراً از منشن‌ها و پیام‌های سرشار از طعنه کاربران خسته شده و توییت خود را حذف کرده است. البته شاید این تصمیم چندان درست نباشد چرا که کافیست عبارت "Tim Cook Super Bowl photo” را در گوگل جستجو کنید تا با انبوهی از تصاویر مختلف تمسخر برانگیز مواجه شوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: