کد خبر: ۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام 20 پرواز بدون مسافر( فری فلایت) از تهران به ترکیه برای انتقال مسافران ایرانی از این کشور خبر داد.
رضا جعفرزاده گفت: به دنبال صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، انجام پروازهای بدون مسافر از تهران به ترکیه از ساعت 15 و 50 دقیقه عصر شنبه(دیروز) تاکنون ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 17 پرواز از این تعداد به ایران بازگشته است، گفت: این روند تا اطمینان از اینکه هیچ مسافر ایرانی در ترکیه باقی نمانده باشد، ادامه دارد.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بازگشت این پروازها از فرودگاه هایی همچون سبیها، قیصری، آدنا، آتاتورک، اسپارتا و ازمیر به مقصد ایران بوده است.
به گزارش ایرنا، تا ساعت 24 روز شنبه (دیروز) نیز بیش از 12 پرواز فری فلایت از ایران برای انتقال گردشگران ایرانی به ترکیه اعزام شده بود تا بتدریج گردشگران ایرانی را به کشور منتقل کند.
کودتای نافرجام ترکیه که نیمه شب شنبه رخ داد تاکنون بیش از 260 کشته و بیش از دو هزار نفر مجروح برجا گذاشته است و بیش از سه هزار نفر کودتاچی نیز بازداشت شده اند. 
روابط عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عصر روز گذشته اعلام کرد با توجه به اطلاعیه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره خودداری شهروندان از عزیمت به ترکیه در قالب گروه های گردشگری، تا اطلاع بعدی هیچ پرواز گردشگری به ترکیه انجام نمی شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: