کد خبر: ۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
آیفونی ها بشتابید ؛
اگر شما هم به دنبال دانلود اپ های پولی از appstore هستید این مژده را به شما می دهیم که شما می توانید این 4 اپلیکیشنی که برای مدت محدودی رایگان شده اند را دانلود کنید.
 در صد بالایی از نرم افزارهای appstore  رایگان  می باشند که البته بسیاری از آن ها نرم افزارهای کاربردی نیستند. اما نرم افزارهای پولی اappstore جز برترین و کارآمدترین نرم افزارها هستند .

4 اپلیکیشن پولی برای مدت محدودی رایگان شدند!

این نرم افزارهای پولی هر از چند گاهی برای تبلیغات شرکت های سازنده ، رایگان میشوند و برنامه نویسان اجازه دانلود اپ ها را برای مدت محدودی با هدف گسترش دادن نرم افزارها ، صادر میکنند، و حالا در این گزارش می خواهیم چند اپلیکیشنی که برای سیستم عامل ios رایگان شده است را به شما معرفی کنیم. 

 
اپلیکیشن "Next-Numbers"  با قیمت 2 دلار :

4 اپلیکیشن پولی برای مدت محدودی رایگان شدند!

این نرم افزار برای تمرین تمرکز مغز و تصمیم گیری بسیار مناسب است . اگر حتی این نرم افزار به کارتان نمی آید ، حتما دانلود کنید زیرا ممکن است در آینده به دردتان بخورد .

تا با این نرم افزار کار نکنید متوجه جذابیت آن نخواهید شد . 


اپلیکیشن  Sky-Live که با قیمت ۱ دلار  :

4 اپلیکیشن پولی برای مدت محدودی رایگان شدند!


این نرم افزار جذاب از صور فلکی و اتفاقات نجومی خبر میدهد . نشان دادن مکان خورشید، ایستگاه فضایی، ماه یا سیاره‌های دیگر هم از توانایی‌های این اپ است . 
 

بازی  Lightning Assault  با قیمت ۱ دلار :

4 اپلیکیشن پولی برای مدت محدودی رایگان شدند!


بازی Lightning Assault یک بازی اکشن تیراندازی که در سبک Bullet Hell میباشد . در واقع کنترل یک هواپیما در دستان شماست . 
 

اپلیکیشن Exp Deals Hotel  با قیمت 5 دلار :


4 اپلیکیشن پولی برای مدت محدودی رایگان شدند!

با این نرم افزار ، تخفیف‌های بزرگ هتل‌ها ، برای‌تان نمایش داده می‌شوند. طبق ادعای این اپ، می‌توانید با استفاده از آن تا ۷۰ درصد در هزینه‌ی هتل صرفه جویی کنید . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: