کد خبر: ۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
به كمك اين روش ماساژ بدون استفاده از بوتاكس و جراحي و بدون صرف هزينه پوست صورت خود را جوان و با چروك هاي آن خداحافظي كنيد.
با افزایش سن پوست صورت چروکیده شده و در زیبایی و چهره انسان تاثیر منفی می گذارد بسیاری از افراد مدام به دنبال روش هایی مثل جراحی، بوتاکس و استفاده از کرم های ضد چروک هستند اما این روش ها هزینه وقت زیادی می برد اما ما به شما یک روش شگفت انگیز معرفی می کنیم که تنها با ۳۰ بار انجام دادن آن خاصیت ارتجاعی پوست به تدریج شروع به ضعیف شدن کرده و بافت زیر جلدی آن قوی تر و سفت تر می شود.

"رنه کخ" پزشک اعصاب آلمانی که این ماساژ شگفت انگیز با قاشق را توصیه کرده است توصیه کرد اين روش را به راحتی و بدون صرف هزينه هاي بسيار زياد به سادگي مي توان در خانه انجام داد.

با این روش بافت میان بافتی اضافی تخلیه شده و موجب کاهش چین و چروک ها، بهبود گردش خون و افزایش الاستسیته پوست شود. فقط کافی است این روش ماساژ را روزانه و براي مدت ۱۰ تا ۱۲ روز انجام دهید و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.

مواد لازم برای ماساژ:
یک فنجان آب سرد
تکه های یخ
چند قاشق چای خوری
یک پیاله روغن گرم (زیتون، بزرک و آفتابگردان)

نحوه ماساژ صورت در خانه:
ابتداصورت خود را شسته وکرم مرطوب کننده بزنید قاشق را با الکل ضد عفونی کرده و آن را زیر آب بگیرید سپس آن ها را در یک لیوان پر از یخ قرار دهید.

قاشق سرد را بر روی پلک بالا و پایین چشم قرار داده و آن را چند ثانیه نگه دارید هنگامی که احساس کردید قاشق گرم شده آن را با قاشق سرد جایگزین کنید این روش به شما کمک مي كند از شر تورم پلک ها خلاص شوید.

حال چند قاشق را در روغن گرم شده فرو برده و شروع کنید با قاشق ها صورتتان را ماساژ دهید. بهتر است روي خط هاي چين و چروك را كمي فشار دهيد.

روش انجام ماساژ قاشق براي نواحي مختلف صورت:
١-دو قاشق را در قسمت بالای بینی وسط دو ابرو قرار داده و هر كدام را به طرف كنارهاي صورت حركت دهيد.

٢-براي رفع چين و چروك دور چشم قاشق را بر روي پلك بالايي قرار داده و از گوشه داخلي چشم به سمت خارج و سپس از همان جا به سمت گوشه داخلي اما اين بار روي پلك پاييني حركت كنيد به اين صورت گويي دور چشم يك دايره مي كشيد.

٣-قاشق ها را از سوراخ هاي بيني به سمت گونه ها حركت دهيد.

٤-براي قسمت پاييني و چروك لبخند از چانه و دور دهان قاشق ها را به پهناي صورت به صورت افقي حركت دهيد.

هر كدام از اين روش ها را حداقل ۱۰ بار بايد انجام دهيد.

اگر متوجه شدید که قاشق چای خوری سخت بر روی صورت حركت مي كند مجددا از روغن استفاده كنيد.

هنگامی که ماساژ به پایان رسید،صورت خود را با آب گرم بشوييد.

شما می توانید این ماساژ را به مدت ۱۰ دقیقه يا حتي بيشتر در طول روز انجام دهيد البته بهتر است با يك تا دو دقیقه شروع كرده و به تدريج آن را افزايش داده تا به ١٠ دقیقه در هر روز برسد.

گفتني است؛ براي نتيجه مطلوب اين ماساژ و از بين رفع چين و چروك ها و جوان سازي پوست هر دوره ۱۰ تا ۱۲ روز مداوم و بدون وقفه انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: