کد خبر: ۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
ایوبی:
رییس سازمان سینمایی اعلام کرد: تغییرات در شورای پروانه نمایش محدود به یک یا دو نفر نیست و بیشتر اعضاء تا فردا تغییر می‌کنند.
حجت ایوبی در مدرسه ملی سینما گفت: خبر اسامی اعضای شورای جدید پروانه نمایش سینمایی صبح فردا به صورت رسمی توسط سازمان سینمایی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات علت خاصی دارد یا خیر گفت: ما به دنبال چرخش نخبگان هستیم. به همین دلیل تغییرات در شورای پروانه نمایش فقط مربوط به یک نفر یا دو نفر نیست و بیشتر اعضاء تغییر می‌کند.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به خبری که درباره تغییر ضیاءالدین دری و محمدحسین لطیفی منتشر شده است، گفت: حضور در شورای پروانه نمایش وقت زیادی می‌خواهد و من از این دو نفر بسیار متشکرم که در شورا حضور داشتند.

ایوبی افزود: قرار بود تغییرات پروانه نمایش بعد از جشنواره فیلم فجر انجام شود اما به دلیل مسایل کاری که به وجود آمد و همچنین اکران نوروزی کمی به تعویق افتاد اما ما از ابتدا تصمیم داشتیم که بعد از دو سال این اعضاء تغییر کند ضمن آن که برخی اعضا شورا حضورشان کمرنگ و کم فروغ شده بود.

رییس سازمان سینمایی افزود: مدت‌ها پیش اسامی اعضای پیشنهادی برای عضویت در شورای پروانه نمایش را مطرح کرده بودم.

وی ادامه داد: من شورای پروانه نمایش بسیار مهم می دانم و معتقدم جلسات باید با حضور همه اعضاء برگزارشود.

ایوبی در پاسخ به اینکه آیا تغییر لطیفی و دری و سایر اعضاء شورا به دلیل اظهار نظر آنها درباره فیلم اخیر کاهانی بوده است گفت: اطمینان قلبی می دهم که این تغییرات هیچ ارتباطی به فیلم «ارداتمند؛ نازنین، بهار ، تینا» ساخت عبدالرضا کاهانی ندارد و تغییرات نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: من این فیلم را ندیده ام و مانند سایر فیلم ها نیز هرگز داوطلب  نمی شوم که فیلم را ببینند زیرا به شورای پروانه نمایش اطمینان دارم اما اگر شورا از من بخواهد می روم که فیلمی را که آنها پیشنهاد دادند می بینم.

رییس سازمان سینمایی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت فیلم رستاخیز گفت: به شدت تلاش داریم که این فیلم اکران شود حتی سه روز پیش هم جلساتی داشتیم و به دنبال حل مشکلات و اکران این فیلم هستیم.
 

 



 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: