کد خبر: ۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به آغاز نخستین جلسه علنی رسیدگی به پرنده عباس کیارستمی از تشکیل کمیسیونی با حضور پزشک شخصی وی طی 24 ساعت آینده خبر داد.
خلیلی قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ؛ با تأکید بر بازگشایی پرونده مرحوم کیارستمی و پیگیری جدی علت فوت وی افزود: ساعت 7:30 دقیقه صبح فردا نخستین جلسه کمیسیون تخصصی رسیدگی به پرونده این هنرمند با حضور بیش از 20 نفر از اساتید برجسته رشته های مختلف پزشکی، اعضای ارشد سازمان نظام پزشکی و هم چنین پزشکان معالج وی از 2 بیمارستان مختلف آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکان بیشتری در جریان مداوای عباس کیارستمی حضور داشته اند تاکید کرد :پزشک شخصی وی نیز که خدمات مشاوره پزشکی  به وی ارائه می کرده به منظور بررسی های بیشتر به کمیسیون رسیدگی احضار شده و این در حالیست که  پزشک امین کیارستمی خود عضو کمیسیون بررسی علت فوت این هنرمند  است.

خلیلی در ادامه در خصوص ادعای اعضای خانواده کیارستمی مبنی بر عفونت محل بخیه های ایشان نیز اظهار داشت: فعلاً هیچ گونه موضوعی نه در این خصوص و نه در زمینه جریان سازی های رسانه های خارجی به عنوان قصور پزشکی تأیید و محرز نشده زیرا با توجه به اینکه پرونده ایشان روز شنبه تحویل داده شده فردا به طور علنی تحت واکاوی قرار می گیرد.

قائم مقام معاون انتظامی معاون پزشکی همچنین تصریح کرد: طبق شواهد موجود مرحوم کیارستمی پس از انتقال به بیمارستان دوم از وضعیت درمانی شان راضی بودند اما به دلایلی که هنوز روشن نشده با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شده و به مرکز درمانی در فرانسه مراجعه کرده اند، با توجه به حساسیت جریان پرونده کیارستمی در جلسه بعدی کمیسیون نخستین گزارش از واقعیت ماجرا ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ صفحه نخست بررسی علت فوت کیارستمی و صحت ادعاها و گمانه زنی های موجود در این خصوص فردا ورق می خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: