کد خبر: ۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
رامبد جوان ماجرای استفاده‌ یکی از مخاطبان خندوانه از اسپری اشک‌آور را در پشت صحنه‌ این برنامه تایید کرد.
رامبد جوان گفت: روزی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماشاگر به استودیو می‌آیند. استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آنها را بگردیم. روند حضور مردم در خندوانه هم این‌طور است که با کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته می‌شود و بعد از اینکه برای یک‌سری مسائل مثل پوشش توجیه شدند به استودیو می‌آیند.

او افزود: روز حادثه هم ساعت افطار که شد اعلام کردیم که مهمانان ما روزه‌هایشان را باز کنند. یک مغازه هم آنجا ایجاد کرده‌ایم که کسانی که آنجا در وقت استراحت هستند بتوانند بروند چیزی تهیه کنند و بخورند. یک مخزن بزرگ آب جوش هم تهیه کرده‌ایم. از قضا آب جوش تمام شده بود، بچه‌ها دوباره آب گرم ریختند داخل مخزن اما برای اینکه کمی قل بخورد سه دقیقه وقت می‌خواست. یک آقایی آمده بود و گفته بود که آب جوش را به من بدهید، همسرم باردار است، آن یکی دیگر از مهمانان هم مخالفت کرده بود و گفته بود نه.

او ادامه داد: در نهایت این دو نفر با هم بحثشان می‌شود و وسط درگیری آب جوش می‌ریزد روی یکی از آنها و  آن آقا هم از کیف دور کمرش اسپری اشک‌آور در می‌آورد و روی صورت آن یکی خالی می‌کند. این اتفاق چون جلوی در استودیو افتاد کل استودیو به گاز اشک‌آور آلوده شد. از اورژانس آمدند، از آتش‌نشانی آمدند، پلیس هم آمد آن آقا را با خودش برد، دو سه نفر از بچه‌های ما هم روانه بیمارستان شدند و تا دو ساعت هم ضبط برنامه به تعویق افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: