کد خبر: ۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
وکیل‌مدافع علی مطهری گفت: شکایت‌های متعدد رئیس‌جمهور سابق علیه موکلم در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مختومه شده است.

مصطفی ترک‌همدانی با بیان این مطلب گفت: نهاد ریاست جمهوری شکایات متعددی را در خرداد 89 و  فروردین 90 و خرداد 91 علیه علی مطهری اقامه کرده بود که نسبت به همه آنها قرار موقوفی تعقیب صادر و مختومه شدند.

وی افزود: اولین شکایت درباره رخداد حمله به سخنرانی آقای سیدحسن خمینی در مرقد امام(ره) بود که شاکی مدعی شده بود موکلم (علی مطهری) این حادثه را از پیش طراحی شده تلقی و آقای احمدی‌نژاد را به عنوان عاملی از فتنه سال 88 دانسته و درخواست محاکمه او را در کنار آقایان کروبی و موسوی کرده بود و به این دلایل، شاکی درخواست تعقیب موکلم را به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی داشت.

ترک‌همدانی بیان کرد: دومین شکایت درباره نامه موکل به رییس‌جمهور وقت بود که طی آن درباره وابستگی ویژه رییس‌جمهور به فردی خاص و برگزاری مراسم خلاف شرع در تالار وحدت هشدار داده بود و نهاد ریاست جمهوری درخواست تعقیب موکل را به اتهام نشر اکاذیب داشت.

وی اضافه کرد: سومین شکایت نیز درباره تذکر به رئیس‌جمهور درباره تقلیل استاندارد پوشش بانوان به شلوار و مانتوی آزاد تا زانو بود که به همین دلیل، شاکی در خواست تعقیب موکلم را به اتهام توهین داشت.

ترک همدانی در پایان گفت: نهایتا هر سه این پرونده‌ها در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی بود که نسبت به همه آنها قرار موقوفی تعقیب صادر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: