کد خبر: ۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
آخرین آمار فروش فیلم‌ها تا پایان تعطیلات عید سعید فطر از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.
علی سرتیپی مدیر شرکت پخش  «فیلمیران» مجموع فروش «دراکولا»ی رضا عطاران را پس از ۹ روز نمایش، یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان اعلام کرد. او که تهیه‌کنندگی این فیلم را هم برعهده دارد، فروش این فیلم را فقط در شب گذشته -۱۷ تیرماه- ۱۶۰ میلیون تومان عنوان کرد.  

«دراکولا» با بازی رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی و...، با ۲۵ سالن نمایش در تهران، یک میلیارد تومان و با داشتن ۱۰ سالن در دیگر شهرها، ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

در خلاصه‌ی این فیلم آمده است: «الو...سلام قربان...خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه...من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...»

فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، در آستانه‌ی فروش چهار میلیاردی است.  

سرتیپی با اشاره به این فیلم، مجموع فروشش را پس از چهار هفته نمایش و با در اختیار داشتن ۵۰ سالن، سه میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان عنوان کرد که از این مقدار، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون آن متعلق به فروش تهران و یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون آن فروش دیگر شهرهای آن است.

در توضیح فیلم «بارکد» که در آن بهرام رادان، محسن کیایی، پژمان بازغی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار و... به ایفای نقش می‌پردازند، آمده است:  «پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.».  فروش شامگاه 17 تیر ماه این فیلم نیز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، دیگر فیلمی که پخش آن را فیلمیران بر عهده دارد،۸۲۰ میلیون در تهران و ۱۴۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. سرتیپی مجموع فروش «ایستاده در غبار» که از ۱۹  خردادماه اکران شده است و درباره‌ی زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان است را ۹۶۰ میلیون تومان با در اختیار داشتن ۴۱ سالن نمایش اعلام کرد.

در بهترین فیلم سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر،هادی حجازی‌فر در نقش احمد متوسلیان، امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی بازی دارند.

مدیر شرکت فیلمیران در پایان از فروش سه میلیارد و ۴۰ میلیون تومانی «رسوایی ۲» آخرین ساخته‌ی مسعود ده‌نمکی خبر داد. این فیلم ۲ ماه پس از اکرانش و با داشتن ۱۳ سالن، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در دیگر شهرها فروش داشته است.

 غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری،فروش فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این فیلم با داشتن ۲۲ سالن در تهران و پس از ۹ روز نمایش،  ۲۷۵ میلیون تومان و در دیگر شهرها با داشتن ۵ سالن و پس از  3 روز نمایش، ۲۵ میلیون تومان فروش داشته است.  در این فیلم که درامی اجتماعی با روایتی شیرین است،  امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران‌فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری به ایفای نقش می‌پردازند.  

«دختر» رضا میرکریمی نیز پس از ۱۵ روز نمایش به مجموع فروشی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

محمدرضا صابری، مدیر شرکت «نور تابان» که پخش این فیلم را بر عهده دارد، فروش این فیلم را در تعطیلات عید فطر بسیار خوب ارزیابی کرد و اعلام کرد که این فیلم فقط در شامگاه 17 تیر ماه فروشی بالغ بر ۸۰  میلیون تومان در تهران داشته است.  

«دختر» داستان آقای عزیزی را روایت می‌کند که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است. او برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش، قصد سفر به تهران را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند بازی می‌کنند.

«آااادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز پس از ۲۸ روز نمایش، به مجموع فروش یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومانی رسیده است. احمد مختاری، مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم را در تهران با داشتن ۱۲ سالن، یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان و در دیگر شهرها با داشتن ۳۰ سالن ۳۲۰ میلیون توان اعلام کرد.

در خلاصه‌ی این فیلم که در آن محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، هدیه تهرانی،  به ایفای نقش می‌پردازند، آمده است: «وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: