کد خبر: ۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
مرد47 ساله ثروتمندی که در فضای مجازی به اشاعه فحشا دست می زد و فیلم هایی میتذل از خود و زنان را در فضای مجازی انتشار می داد از سوی پلیس آبادان دستگیر شد.
 علی که اقدام به پخش فیلم های مبتذل در شبکه های اجتماعی می کرد توسط پلیس فتای آبادان دستگیروروانه زندان شد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده  فرمانده پلیس آبادان گفت: با گزارش هایی مبنی براینکه طی گزارش هایی ازستاد امربه معروف ونهی ازمنکر آبادان درخصوص اینکه مردی در ایستگاه 9کوی قدس آبادان درشبکه های اجتماعی وفضای مجازی اقدام به پخش فیلم ها وعکس های مبتذل می کند وباعث اشاعه فحشا شده درهمین راستا ماموران شناسای و دستگیری این مرد را دردستورکار خود قرار دادند و با حکم قضایی توانستند از طریق آی پی مرد مرموز و باشگردهای مهندسی و بررسی های فنی صفحه اینستاگرام متهم شناسایی شد که مشخص شد وی علی نام دارد و از طریق فضای مجازی با گرفتن فیلم از مهمانی های مختلط شبانه خلوت با نامحرم استفاده از مشروبات الکلی استقاده از غذاهای حرام را در شبکه های اجتماعی پخش کرده است.

پادشاه آبادان سرنگون شد/ او فیلم های لهو و لعب خود را در فضای مجازی منتشر می کرد (+ عکس)

 در همین راستا با شناسایی خانه متهم و مدارک لازم برای دستگیری وی ماموران با هماهنگی قضایی اکیپی ویژه با تجهیزاتی کافی به خانه متهم عزیمت کردند و زمانی که متهم درحال استراحت بود دستگیر شد و تجهزات الکترونیکی همچون دو دستگاه لب تاپ دو دستگاه کیس کامپیوتر و نیز دو دستگاه گوشی تلفن همراه و 12شیشه مشروبات الکلی کشف شد.

لازم به ذکراست در سیستم های کشف شده تعداد قابل توجهی فیلمهای مستهجن ایرانی نیز به چشم می خورد. علی که فردی کاملا پولدار و مرفه است  در بازجویی ها اقرار کرد و دلیل کارهایش  را اینگونه توجیه کرد که اکثر فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی قرارداده را ازکشورهای خارجی پرکرده و نمی دانسته که این کارها در ایران جرم است.

پادشاه آبادان سرنگون شد/ او فیلم های لهو و لعب خود را در فضای مجازی منتشر می کرد (+ عکس)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: