کد خبر: ۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
با نزدیک شدن به کریسمس ایام هدیه دادن و گرفتن، نت فلیکس جوراب هوشمندی ابداع کرده که اگر در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به خواب رفتید پخش آن‌را متوقف می‌کند.


جوراب هوشمند,Netflix,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

جوراب‌های هوشمند نت فلیکس

 

 جوراب هوشمند نت‌فلیکس برای پخش ویدئو

با نزدیک شدن به کریسمس ایام هدیه دادن و گرفتن، نت فلیکس جوراب هوشمندی ابداع کرده که اگر در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به خواب رفتید پخش آن‌را متوقف می‌کند. در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است، اما همان‌گونه که اشاره شد این جوراب‌ها واقعا هوشمند هستند و اگر فردی که آن را به پا کرده، خوابش ببرد برنامه دلخواهش متوقف می‌شود تا چیزی را از روند پخش برنامه از دست ندهد.

 

جوراب هوشمند Netflix,جوراب هوشمند,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

جوراب هوشمند Netflix برای پخش ویدئو

 

 تجهیزات لازم برای این کار داخل هر جوراب تعبیه می‌شود. طرز کار جوراب هوشمند Netflix ابداعی برای فناوری امروز چیز پیچیده‌ای به حساب نمی‌آید، یک شتاب‌سنج شرایط و موقعیت قرار گرفتن پا را شناسایی می‌کند و ال‌ای‌دی آی‌آر تعبیه شده در این جوراب در صورت تغییر موقعیت پا به دستگاه تلویزیون، سیگنالی را برای توقف پخش برنامه ارسال می‌کند. ناگفته نماند در این حین اگر فردی که جوراب هوشمند Netflix را به پا کرده در حال بیداری نیز موقعیت پای خود را تغییر دهد ممکن است غفلتا سیگنالی برای توقف فیلم ارسال شود.

 

جوراب هوشمند,جوراب Netflix برای پخش ویدئو,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است

 

به همین منظور نت‌فلیکس برای افرادی که تمایل دارند این فرآیند با دقت بیشتری انجام ‌شود پیشنهاد می‌کند از سنسورهای تشخیص‌دهنده میزان نبض بدن استفاده کنند. این سنسورها حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد اما دقت بسیار بالاتری دارند و به محض خواب رفتن سیگنال مربوطه را ارسال می‌کنند، از طرف دیگر تغییر موقعیت پا نیز با سنسورهای تشخیص نبض دچار اختلال نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: